- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Staneš se součástí našeho dynamického marketingového týmu (pozor, v tomto případě opravdu nejde o klišé!). Jsme parta mladých lidí, která obohacuje český a slovenský trh o prémiové suroviny ze všech koutů světa. Křupavé ořechy, božské sušené ovoce bez aditiv, superfoods a spoustu dalších trendy potravin. Jsme rádi, když se věci posouvají dopředu, a proto jdeme do všeho po hlavě! Koho potkáš v kanceláři?
Jak už pozice napovídá, budeš primárně tvořit obsah pro všechny naše sociální sítě – Facebook, Instagram, TikTok a Pinterest, přicházet s kreativními nápady, sledovat trendy na všech platformách a držet s nimi krok. Ale neboj, nebudeš na to sám/sama. K ruce Ti bude naše copywriterka Barča, která Ti ze začátku pomůže s korekturou, a grafik Tom, bez kterého by nevznikly žádné složitější vizuály.
Vedle tvorby obsahu budeš rozvíjet spolupráci se stávajícími influencery a také hledat, oslovovat a „lovit“ ty nové – takové, se kterými bude dávat spolupráce smysl nejen po obsahové, ale i po výkonnostní stránce. Dokážeš rozhodnout o tom, jak spolupráci efektivně nastavit, a následně si výsledky vyhodnotit.
Krom toho pak bude Tvojí pracovní náplní také „stát se Světem plodů“ – nacítit náš brand, komunikovat naším jménem a vůbec přemýšlet nad tím, jak rozvíjet náš online marketing jako takový.
Pokud to tedy doteď nevyplynulo z kontextu – nepůjde o žádnou nudnou a stereotypní fachu, ale o výzvu pro někoho, kdo touží po (nejen) profesním rozvoji!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.