- Plný úvazek

ALUKOV a.s.
Společnost ALUKOV je tradiční, ryze český výrobce posuvných zastřešení teras, zastřešení bazénů, vířivých van a zastřešení pro hotely, restaurace a kavárny CORSO HORECA. Zastřešení bazénů a zastřešení teras vyrobená v ALUKOVU jsou vyvážena do čtyřiceti zemí světa. Hlavními rysy výrobků jsou vysoká kvalita, variabilita, nadčasovost a jednoduchost používání.
Pokud spravujete sociální profily známé značky, je to závazek. Musí za Vámi být vidět výsledky, a ideálně dobré. Víme, že těch se nedocílí lusknutím prstu. Proto příprava komunikační strategie na míru cílové skupině, aby na konci měsíce šlo reportovat výsledky, se kterými bude vedení firmy spokojené a které povedou k plnění KPI bude základ Vaší práce. Víme, že starat se ve firmě o sociální média není jen zábava, ale tvrdá práce. Sledovat sociální sítě, reagovat na požadavky zákazníků a vytvářet obsah bude Vaším denním chlebem. Proto hledáme specialistu na správu sociálních médií a PR.
Strategická komunikace pro nás znamená společnou zodpovědnost za růst, utváření a udržování pověsti brandu naší firmy. Náš nový PR specialista bude mít na starosti komunikaci s novináři, tvorbu tiskových zpráv, vedení a podporu jednotlivých projektů. Dále pravidelný monitoring médií a jejich analýzu. Také bude komunikovat s PR agenturami, poskytovat konzultace a připravovat podklady pro TOP management. Musí umět zvládnout krizové situace a zajistit technické zázemí pro poskytování informačního servisu dovnitř i ven firmy. Hledáme specialistu na vztahy s veřejností, který bude mít za úkol vyhledávat příležitosti pro média, udržovat stávající vztahy s médii a podporovat pozitivní povědomí veřejnosti o společnosti prostřednictvím externí komunikace. Pokud máte výjimečné interpersonální dovednosti, jste dobří v řízení vlastního času, a máte smysl pro detail, tak hledáme právě Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?