- 27 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme zkušené elektro profesionály, kteří mají zájem o pozici servisního technika, pro stabilní velmi dobře situovanou nadnárodní společnost. Pracovní doba je flexibilní s možností výjezdů z domova a to jak po ČR tak v rámci Evropy. Znalost automatizovaných provozů a strojů je nutností. Pokud jste vybaven i jazykově - Angličtina na pokročilé úrovní dejte o sobě vědět
Zašlete nám CV v angličtině a rádi se s Vámi potkáme
* Výjezdy k zákazníkům po ČR a Evropě
* Zavádění a zprovoznění strojů u zákazníka
* Zaškolení personálu a technický support
* Vedení reportů a technické administrativy
* Výjezdy z domova po ČR a zahraničí
* Technické vzdělání
* Zkušenost z pozice servisního technika s přesahem do automatizace PLC Siemens, Tia Portal, Sinamics
* Znalost servisu strojů pro výrobu např, etiket, kartonů a papírové lepenky, flexibilních plastových materiálů, obalů, aj.
* Výhodou platná vyhláška 50 par. 6
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni - schopnost porozumět školení v AJ
* Aktivní řidič
* Auto i k osobním účelů
* Diety a kvalitní ubytování
* Bonusy k základní mzdě
* 25 dní dovolené
* Dotované stravování
* Dokonalé zaškolení - profesní růst
* Místo práce: ČR a Evropa - výjezdy z domova
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?