- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Jste spolehlivý, pečlivý a máte zkušenosti s obsluhou vysokozdvižného vozíku? Chcete pracovat v dynamickém prostředí stabilní společnosti? Pak hledáme právě Vás! Staňte se součástí našeho týmu a podílejte se na hladkém chodu skladu.
- manipulace se zbožím ve skladu
- obsluha vysokozdvižného vozíku (VZV)
- nakládka a vykládka zásilek pomocí paletových vozíků nebo vysokozdvižných vozíků
- vydávání zásilek zákazníkům
- práce se skladovým skenerem a systémem
co vám nabídneme
- měsíční mzda 27.000 Kč
- měsíční prémie podle výkonu
- příspěvek na stravování v hodnotě 75 Kč
- 20 dní dovolené (po odpracovaných 2 letech 25 dní dovolené)
- smlouva na 1 rok, poté možnost smlouvy na neurčito
- 2 směnný provoz ( 5:00-13:30 a 9:30-18:00)
- 1 x za měsíc dělená směna (tj. 5:00-9:00 a 14:00-18:00)
co od vás očekáváme
- zkušenosti s prací na pozici skladníka
- praxe s obsluhou VZV (u propadlého průkazu zařídíme školení)
- spolehlivost a pečlivost při manipulaci se zbožím
- schopnost práce v rámci týmu a také samostatně
- zodpovědný přístup k práci a respektování pracovních postupů
- fyzická zdatnost
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.