- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Společnost I. B. C. Praha spol. s r.o. byla založena v roce 1994 jako obchodní společnost se zaměřením na kompletaci, inženýring a prodej průmyslových armatur jak českých výrobců, tak i zahraničních firem, které svým programem kompletovaly poptávku po tomto sortimentu u českých investorů, provozovatelů průmyslových zařízení a energetické a plynárenské infrastruktury. Hlavní oblastí prodejního programu jsou dodávky průmyslových armatur do technologického zařízení pro klasickou a jadernou energetiku, petrochemii, chemii a plynárenství.
Chceme být moderní, profesionální a dynamicky rostoucí společností, kterou zákazníci vyhledávají, pro její profesionální přístup k řešení požadavků, široký sortiment nabízených průmyslových armatur a pro schopnost garantovat požadovanou kvalitu, termín, záruční a pozáruční servis dodávaných produktů.
V sídle společnosti v Jinočanech jsou soustředěné obchodní a realizační činnosti společnosti, vývoj speciálních armatur, konstrukční činnosti a zkoušení. Výrobní činnosti jsou realizované v provozovně v Ostravě.
Především zajišťování nákupu zboží od dodavatelů, tvorba výstupní dokumentace na vlastní výrobu a dokupy zboží, expedice zboží a služby s tím spojené. Kontroly a přejímky u dodavatelů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Vzdělání technického směru, nejlépe středoškolské, schopnost samostatné práce a komunikace, zkušenosti s tvorbou průvodní technické dokumentace k výrobkům,základní znalost ruského či anglického jazyka, práce se základním software ( minimálně word, exel ) , řidičské oprávnění na os. automobil.
Výhodou je znalost oboru průmyslových armatur, zkušenosti z obchodní činnosti a schopnost samostatné práce, alespoň základní znalosti pravidel systému řízení jakosti a požadavkům na dodávky pro jaderné elektrárny. Bydliště v Praze či ve středočeském kraji, nejlépe okolí Rudná, Beroun.
Práci ve zkušeném kolektivu, možnost profesního růstu, školení k doplnění znalostí, benefity. Platové ohodnocení dle profesní zkušenosti.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?