Account Payables + Account Receivables = INTERCOMPANY Accountant

Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Job area: FINANCE, INTERCOMPANY ACCOUNTING, REPORTING
Languages: fluent ENGLISH
Location: Prague (close to metro station)
Environment: Multilingual, international

Then we have a great job for you! Don´t hesitate and sent us your CV.

As an Intercompany Accountant you will be responsible for:

  • Accounts Payable and Accounts Receivable Processing
  • Preparing, managing, and controlling journal entries
  • Daily invoices checking
  • Monthly intercompany reconciliation
  • Preparing settlement for Treasury after confirmation within intercompany entities
  • Delivering the month-end financial information
  • Carrying out the financial statements
  • Taking care of accounting processes
  • Solving any discrepancies
  • Maintaining the database

REQUIREMENTS:
You are perfect candidate for Intercompany accountant if you have:

  • Degree in Economics, Accounting, Finance or Business Administration
  • At least 1 year of experience in a similar position (preferably within an international environment – SSC)
  • Knowledge of MS Office (especially Excel)
  • Proactive approach
  • Analytical mind
  • Ability to prioritize
  • Stress-resistant

BENEFITS:
Have a look at the offered benefit:

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. srpna
FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod | FINVESTOR s.r.o., odštěpný… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 30 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. srpna
SFG holding a.s. | SFG holding a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. srpna
Pojišťovna VZP, a.s. | Pojišťovna VZP, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. srpna
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. srpna
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. října
GIT Consult Czech s.r.o. | GIT Consult Czech s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
mBlue Czech, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Bitria s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., Twisto payments a.s., JOBSTART s.r.o., EKOSPOL a.s., Česká spořitelna, a.s., MIKUPEX TRADE s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Česká pošta, s.p., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Ubbe s. r. o., Zakládání staveb,a.s., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Penta Hospitals CZ, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, SWORP a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, ManpowerGroup s.r.o., Národní technické muzeum, PPL CZ s.r.o., Trefoil Hyposervice, s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod, SFG holding a.s., HATAX a.s., Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci Praha 5, příspěvková organizace, SLUTO s.r.o., Vaše domy, s.r.o., Srovnejto.cz a.s., Městská část Praha-Libuš, Randstad HR Solutions s.r.o., Louda Auto a.s., Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, HVLD Management s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Pojišťovna VZP, a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Bageterie Boulevard

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Personalista / Personalistka, Obchodní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, IT ředitel / ředitelka (CIO), Specialista / specialistka státní správy, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Karlín, Praha, Holešovice, Praha, Hlubočepy, Praha, Jinonice, Praha, Veleslavín, Praha, Dejvice, Praha, Libeň, Praha, Modřany, Praha, Celá ČR, Nové Město, Praha, Chodov, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Krč, Praha, Staré Město, Praha, Čakovice, Praha, Vršovice, Praha, Štěrboholy, Praha, Záběhlice, Praha, Smíchov, Praha, Horní Počernice, Praha, Kamýk, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT