- 27 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již praxi ze skladu/logistiky a osvojenu problematiku skladového hospodářství? Hledáme specialistu na skladovou evidenci, který nejen ostřížím zrakem zmapuje tok materiálu naší společností, ale bravurně jej zaznamená do interního systému. Jste to Vy? Pošlete mi životopis a představte se mi!
* Práce primárně zaměřena na perfektní evidenci a sledování toku materiálu firmou
* Zodpovědnost za příjem, přelévání materiálu výrobou, až k vychystání finálního produktu a expedici
* Budete plnit funkci klíčového komunikačního prvku mezi interními odděleními i externími sklady
* Účast na fyzickém vychystání
* Řešení reklamací a inventarizace
* SOU/SŠ - zaměření nerozhoduje
* Praxe z výrobní firmy z odd. logistiky či skladu
* Práce na PC - zkušenosti s interním evidenčním systémem - nejlépe SAP a balíček MS Office
* Flexibilita, organizační a komunikační schopnosti, pečlivost
* Schopnost domluvit se v AJ
* Ochota dále se učit a zdokonalovat
* Ochota práce na 2 směny
* Nástupní plat 34.000 Kč
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Vlastní rozvržení pracovního plánu
* Směnné příplatky
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Benefitní program
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Místo výkonu: Okr. Pardubice
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?