- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro seniory
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte již praxi ze skladu/logistiky a osvojenu problematiku skladového hospodářství? Hledáme specialistu na skladovou evidenci, který nejen ostřížím zrakem zmapuje tok materiálu naší společností, ale bravurně jej zaznamená do interního systému. Jste to Vy? Pošlete mi životopis a představte se mi!
* Práce primárně zaměřena na perfektní evidenci a sledování toku materiálu firmou
* Zodpovědnost za příjem, přelévání materiálu výrobou, až k vychystání finálního produktu a expedici
* Budete plnit funkci klíčového komunikačního prvku mezi interními odděleními i externími sklady
* Účast na fyzickém vychystání
* Řešení reklamací a inventarizace
* SOU/SŠ - zaměření nerozhoduje
* Praxe z výrobní firmy z odd. logistiky či skladu
* Práce na PC - zkušenosti s interním evidenčním systémem - nejlépe SAP a balíček MS Office
* Flexibilita, organizační a komunikační schopnosti, pečlivost
* Schopnost domluvit se v AJ
* Ochota dále se učit a zdokonalovat
* Ochota práce na 2 směny
* Nástupní plat 34.000 Kč
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Vlastní rozvržení pracovního plánu
* Směnné příplatky
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Benefitní program
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i platového růstu
* Sleva na firemní produkty
* Místo výkonu: Okr. Pardubice
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.