Analytik obchodních procesů-bonusy, dovolená navíc

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost INDEX NOSLUŠ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.

Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.

Náplň práce:
Baví Vás práce čísly, na které jste odborník? Do našeho stabilního týmu hledáme schopného a zkušeného jedince, který se bude podílet na plánování klíčových projektů pro obchodní oddělení. Mimo to bude mít na starosti také i systémovou analýzu dat, včetně i agendy obchodního controllingu. Pokud máte praxi v této oblasti a jste připraven/a přijmout nové výzvy, rádi vás přivítáme v našem týmu. Motivací Vám bude zajímavá mzda, fajn kolektiv a mnoho dalších benefitů.

Místo výkonu práce: Průhonice – velmi dobrá dojezdnost z lokalit Chodov, Háje, Opatov

Náplň práce:

  • Koordinace a řízení projektů v rámci obchodního oddělení, od přípravné fáze až po úspěšnou realizaci.
  • Aktivní spolupráce na vývoji a zlepšování CRM systému.
  • Poskytování komplexní organizační a administrativní podpory pro obchodní oddělení
  • Zajišťování přípravy podkladů pro mzdy a tvorbu obchodního plánu.
  • Pravidelné vytváření reportů a analýz, které budou sloužit k efektivnímu rozhodování na úrovni vedení.

Nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • jednosměnný provoz
  • dovolená 5 týdnů
  • systém Cafeteria
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • stravenky 150 Kč
  • přátelský kolektiv

Požadujeme:

  • prokazatelné analytické schopnosti a zkušenost s obchodním controllingem
  • znalost MS Office 365 – zejména Excel

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
CARGO-HORTIM, spol. s r.o. | CARGO-HORTIM, spol. s r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
NP48, s.r.o. | NP48, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
EUROPA Union Service a.s. | EUROPA Union Service a.s. | Kralupy nad Vltavou Kralupy nad Vltavou
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. září
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. prosince
Minerva Česká republika, a.s. | Minerva Česká republika, a.s. | Tábor Tábor
  • 27 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. září
Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace | Klíč - centrum sociálních… | Hejčín, Olomouc Hejčín, Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. prosince
VEKI Bizarrgastro s.r.o. | VEKI Bizarrgastro s.r.o. | Medlánky, Brno Medlánky, Brno
  • 39 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. listopadu
O.K. solution, s.r.o. | O.K. solution, s.r.o. | Jihlava Jihlava
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 29. listopadu
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Jihlava Jihlava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AUTO1 Czechia s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., STANDBY Solution s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Zdeněk Brož, NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., PaN servis s.r.o., Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., Podium Prague s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., XXXLutz, Institut klinické a experimentální medicíny, Triangle Recruitment CZ s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ministerstvo práce a sociálních věcí, VINCI Construction CS a.s., Fixline instal s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., mBlue Czech, s.r.o., LeasingTeam s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., EKOSPOL a.s., Česká pošta, s.p., Lidl Česká republika s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Fusakle s.r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, CARGO-HORTIM, spol. s r.o., Bageterie Boulevard, McDonald's ČR spol. s r.o., Správa železnic, státní organizace, Deklarace odpovědného podnikání z. s., FAnn Retail, a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Allegro Retail a.s., Kaufland Česká republika v.o.s., 21 Consult Group s.r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, NP48, s.r.o., RIXO a.s., BusPlan Servis s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, ManpowerGroup s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., KFC, TESCOMA s.r.o., ADECCO spol.s r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Finanční analytik / analytička, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Copywriter, Designér / Designérka, Editor / Editorka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Pracovník / pracovnice ve službách, Provozní manažer / manažerka, Energetik / Energetička, Specialista / specialistka v energetice, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Technik / technička BOZP, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Krč, Praha, Libeň, Praha, Žižkov, Praha, Stodůlky, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Kamýk, Praha, Bubeneč, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Hostivař, Praha, Ďáblice, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Malešice, Praha, Josefov, Praha, Čakovice, Praha, Štěrboholy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT