- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
DACHSER Czech Republic a. s. působí na trhu logistiky již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti mezinárodní a vnitrostátní kamionové spedice, skladování a celních služeb. Portfolio společnosti zahrnuje rovněž služby v oblasti letecké a námořní dopravy a kontraktní logistiky.
• práce při správě budov a technických zařízení a dohled nad jejich pravidelnou údržbou
• plánování a koordinace preventivních prohlídek strojů a zařízení, provádění preventivní údržby
• vedení a koordinace týmu, objednávání oprav a údržby, drobné opravy tech. zařízení zejména vrat a manipulační techniky
• administrativní činnost spojená s údržbou objektů v areálu, vedení dokumentace a revizních zpráv objektu a zařízení
• SŠ technického směru, praxe v údržbě min. 2 roky, technický přehled
• vyhláška NV 194/2022/§ 6
• PC znalosti, MS Office, AutoCad – pokročilá znalost
• čtení a orientace v technické dokumentaci, znalost předpisů BOZP a PO a jejich dodržování
• zručnost, samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k řešení problémů
• Anglický jazyk úroveň B1/B2, řidičský průkaz B
• organizační dovednosti a časová flexibilita (držení pohotovosti)
• zázemí perspektivní mezinárodní logistické společnosti
• práci na plný úvazek – jednosměnný provoz – pružné rozvržení pracovní doby (mimořádně víkendová pohotovost)
• motivující finanční ohodnocení s řadou benefitů (pololetní prémie, stravenková karta 140,- Kč/odpracovanou směnu, zvýhodněný telefonní tarif, dovolená nad zákonný rámec: 25 dnů po zkušební době, dotovaná Multisportkarta, kafeterie, příspěvek na penzijní připojištění)
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• pracoviště Kladno
• nástup možný ihned nebo dohodou
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.