- 60 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
DACHSER Czech Republic a. s. působí na trhu logistiky již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti mezinárodní a vnitrostátní kamionové spedice, skladování a celních služeb. Portfolio společnosti zahrnuje rovněž služby v oblasti letecké a námořní dopravy a kontraktní logistiky.
• práce při správě budov a technických zařízení a dohled nad jejich pravidelnou údržbou
• plánování a koordinace preventivních prohlídek strojů a zařízení, provádění preventivní údržby
• vedení a koordinace týmu, objednávání oprav a údržby, drobné opravy tech. zařízení zejména vrat a manipulační techniky
• administrativní činnost spojená s údržbou objektů v areálu, vedení dokumentace a revizních zpráv objektu a zařízení
• SŠ technického směru, praxe v údržbě min. 2 roky, technický přehled
• vyhláška NV 194/2022/§ 6
• PC znalosti, MS Office, AutoCad – pokročilá znalost
• čtení a orientace v technické dokumentaci, znalost předpisů BOZP a PO a jejich dodržování
• zručnost, samostatnost, pečlivost a aktivní přístup k řešení problémů
• Anglický jazyk úroveň B1/B2, řidičský průkaz B
• organizační dovednosti a časová flexibilita (držení pohotovosti)
• zázemí perspektivní mezinárodní logistické společnosti
• práci na plný úvazek – jednosměnný provoz – pružné rozvržení pracovní doby (mimořádně víkendová pohotovost)
• motivující finanční ohodnocení s řadou benefitů (pololetní prémie, stravenková karta 140,- Kč/odpracovanou směnu, zvýhodněný telefonní tarif, dovolená nad zákonný rámec: 25 dnů po zkušební době, dotovaná Multisportkarta, kafeterie, příspěvek na penzijní připojištění)
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• pracoviště Kladno
• nástup možný ihned nebo dohodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?