Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny…
Datacruit je moderní technologická platforma zaměřená na automatizaci a zefektivnění náborových procesů. Umožňuje firmám centralizovat náborové aktivity od publikování nabídek práce až po konečné rozhodnutí o přijetí kandidáta. Jeho klíčovým…
Recru ATS je cloudové řešení pro nábor a hodnocení kandidátů, poskytující funkce pro správu pozic, kandidátů a hodnocení. Systém byl navržen tak, aby personalistům usnadnil a zrychlil náborový proces, redukoval administrativní úkoly a umožnil jim…
Recruitis je moderní technologické řešení pro nábor zaměstnanců v digitální éře. Jedná se o systém, který kombinuje softwarové aplikace, databázové systémy a algoritmy pro optimalizaci náborového procesu. Jeho moduly a nástroje umožňují správu…
Teamio je inovativní aplikace pro sledování uchazečů (ATS) navržená pro zefektivnění a digitalizaci náborových procesů v 21. století. S jasnou misí "Dělejte nábory skvěle", Teamio nabízí řešení na míru pro organizace všech velikostí a zdůrazňuje…
V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší…
Personální audit by měl být pravidelnou součástí každé zdravé a prosperující společnosti. Není to trest. Je to příležitost zjistit, v čem jste dobří a v jakých oblastech se můžete zlepšit. Získejte vedení společnosti na svou stranu a udělejte…
Proč komunikovat, jak komunikovat, co komunikovat a kdo by měl komunikovat? Na všechny tyto otázky odpovíme. Přidáme i příklady z praxe, když interní komunikace nefunguje nebo funguje jen částečně.
Proč bychom neměli lidské zdroje řídit, ale vést? Víte, jaké jsou hlavní strategické procesy, které má na starosti personální oddělení? Kdo na personálním řízení participuje a jaké jsou jejich hlavní úkoly? Nejen na tyto otázky vám odpovíme!
Vytvořit personální strategii je základ, bez kterého nemůže žádná společnost správně fungovat. Ukážeme si, jak takovou personální strategii vytvořit. Pro doplnění kompletního obrázku o personálním oddělení ukážeme i hlavní procesy personální agendy.
Podívejte se na největší chyby v řízení výkonnosti podniku a na návrhy řešení, jak by mohly být odstraněny, aby performance společnosti byla na očekávané úrovni. Součástí performance managementu je hodnocení, odměňování a řízení zaměstnanců, na…
Již před nástupem, onboardingem, nového kolegy je nutné z pohledu personálního oddělení udělat řadu kroků, aby nově nastupující kolega měl vše připravené. Poradíme, jak naplánovat onboarding a adaptační proces, aby nováček měl pocit, že je vítaný,…
Podíváme se na vnitřní předpisy zaměstnavatele, směrnice. Povíme si, co to je směrnice, proč je potřebujeme, jak směrnici vytvořit a mnohem více. Ukážeme vám, proč je vhodné mít směrnice na všechny popsatelné procesy ve společnosti, a seznámíme vás…
Bez správně nastavené firemní kultury společnost jen stěží udrží své zaměstnance motivované, ochotné přicházet s novými nápady a zlepšovat společnost. Jak nastavit firemní kulturu, jaké využít prvky firemní kultury, aby byla dlouhodobě udržitelná,…
Pojďme si říci, co to je bezpečnost a ochrana zdraví při práci, jaký má cíl, kdo má tuto oblast ve firmě na starosti a jak a kdy budete na BOZP školeni. Jak byste měli postupovat, pokud dochází k porušení BOZP, a jaké jsou nejčastější chyby v BOZP…