- Zkrácený úvazek
O nás
Japonská společnost hledá do svého týmu Referenta/referentku prodeje do zákaznické servisu.
Co vás čeká:
Zpracovávání objednávek od zákazníků, komunikace se zákazníky, komunikace s dodavateli hotových výrobků, vystavování objednávek dodavatelům, příprava nákupních a prodejních faktur, zajišťování provedení exportních a importních celních operací, vkládání dat do systému, organizace pozemních přeprav, atd.
Co od Vás očekáváme:
Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovní, dobrá znalost Excelu – práce s daty a tabulkami, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, týmový duch, zvládání stresu.
Výhodou bude, pokud budete umět
Znalost MS Dynamics nebo jiný ERP systém
Předchozí zkušenost na obdobné pozici
Co Vám můžeme nabídnout:
Nabízíme zázemí stabilní zahraniční společnosti, pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova, možnost vzdělávání, příspěvek na stravování, roční bonusy.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí