- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Láká tě pracovat ve velké firmě s neformální kulturou, kde si na přílišné oficiality nepotrpíme?
Baví tě být blízko byznysu a mít možnost věci přímo měnit?
Proč hledáme nového kolegu/kolegyni?
Zajímáš se o módu a víš jaké jsou nové trendy? Přitahuje tě obchod a jak vůbec celý nákup na takovém e-shopu funguje? Chceš být součástí obchodního týmu, který určuje trendy v internetovém nakupování? Možná hledáme právě tebe. :-)
Čemu se u nás budeš věnovat?
Vyhodnocování nabídek a nákup zboží u českých i zahraničních značek.
Pravidelné objednávky svěřeného sortimentu, hlídání skladových zásob
Kompletní správa objednávek, vyhodnocování odprodeje zboží.
Sledování trendů v módě, návrh listingu nových produktů a značek.
Spolupráce při marketingových aktivitách.
Tvorba reportů a komunikace napříč všemi odděleními společnosti.
Co za zkušenosti/ dovednosti se ti budou hodit?
Praxe s administrativou v nákupním procesu se rozhodně neztratí.
Bez komunikativní angličtiny to určitě nepůjde, pokud se navíc domluvíš dalším jazykem, je to velké plus.
Excel pro tebe není strašákem, ale parťákem.
Jsi pečlivý, důsledný a tým se na tebe může vždy spolehnout.
Nadšení pro obchod a módu, bez toho to bohužel nepůjde.
Proč do toho jít s námi?
Budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce.
Nakoukneš pod pokličku úspěšného e-shopu s obratem 1,5 miliardy.
Dostaneš u nás rozmanité příležitosti pro seberealizaci, osobní růst a rozvoj.
A také máme hromadu benefitů (stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, 3 sick days, legendární firemní akce a grilovačky, VIP nákupy se slevou v rámci našich e-shopů …).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?