Úřednice/úředník na úseku veřejnosprávní kontroly

Jihlava
25.280 – 37.170 Kč
Plný úvazek
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 1. 12. 2022
Vhodné také pro

O nás

Kraj Vysočina - Veřejná správa. Samozřejmostí by měl být kvalitní výkon přenesenépůsobnosti, tedy toho, čím kraje pověřil stát. Musíme dbát o to, abychom konalinestranně a nezávisle, podle zákonů a dalších právních předpisů. Musíme si býtvědomi velké odpovědnosti při rozhodování. Každý úředník by měl usilovat o to, abybyl uznáván veřejností i spolupracovníky nejen jako výtečný odborník, ale i jako dobrýčlověk - pro jeho osobnostní kvality.

Náplň práce:

  • vykonává následnou veřejnosprávní kontrolu - kontrolu hospodaření s veřejnými prostředky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, u příspěvkových organizací zřízených krajem.
  • vykonává následnou veřejnosprávní kontrolu podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, u příjemců veřejné finanční podpory poskytnuté z rozpočtu kraje.
  • analyzuje výsledky kontrolních zjištění a navrhuje systémová opatření
  • zajišťuje koncepci, metodiku a koordinaci veřejnosprávních kontrol
  • vykonává další kontrolní činnosti v návaznosti na schválený plán kontrol
  • předkládá návrhy na opatření k odstranění nedostatků zjištěných kontrolní činností
  • samostatně pracuje na počítačích v prostředí databázových systémů a tabulkových procesorů
  • provádí rozbory a zpracovává informace a zprávy pro vedení krajského úřadu a orgány samosprávy kraje
  • plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů

Co od Vás očekáváme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • základní znalost veřejné správy, zejména zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost účetnictví příspěvkových organizací územních samosprávných celků
  • logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti
  • samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, schopnost učit se nové věci
  • smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti
  • dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet
  • řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností

výhodou:

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
  • zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
  • praktické zkušenosti z kontrolní činnosti nebo auditu ve veřejné správě

Co Vám můžeme nabídnout:

  • perspektivní pozici
  • zázemí stabilní organizace
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zahájení pracovního poměru po ukončení výběrového řízení
  • plný pracovní úvazek
  • 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
  • trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
  • vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
  • pozici vhodnou i pro absolventy

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na ubytování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Fitness na pracovišti
  • Parkoviště

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. srpna
Rezidence Liběchov s.r.o. | Rezidence Liběchov s.r.o. | Liběchov Liběchov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. října
Práce od Karla s.r.o. "v likvidaci" | Práce od Karla s.r.o. "v… | Karviná Karviná
  • 24 000 – 25 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
Práce od Karla s.r.o. "v likvidaci" | Práce od Karla s.r.o. "v… | Nový Jičín Nový Jičín
  • 24 000 – 25 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 7. listopadu
CARGO CARE s.r.o. | CARGO CARE s.r.o. | Kladno Kladno
  • 38 000 – 44 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
Builders Storage s.r.o. | Builders Storage s.r.o. | Přelouč Přelouč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 17. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JOBSTART s.r.o., Petr Havlík, Louda Auto a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Krajské ředitelství policie Kraje Vysočina, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, 21 Consult Group s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Kurýr / Kurýrka, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Investiční makléř / makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Sociální pracovník / pracovnice, Servisní technik / technička, Policista / Policistka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Přijímací technik / technička, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Jihlava, Jihlava, centrum, Celá ČR, Hruškové Dvory, Jihlava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

audit na dobu neurčitou zkušenost
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC