O nás
Kraj Vysočina - Veřejná správa. Samozřejmostí by měl být kvalitní výkon přenesenépůsobnosti, tedy toho, čím kraje pověřil stát. Musíme dbát o to, abychom konalinestranně a nezávisle, podle zákonů a dalších právních předpisů. Musíme si býtvědomi velké odpovědnosti při rozhodování. Každý úředník by měl usilovat o to, abybyl uznáván veřejností i spolupracovníky nejen jako výtečný odborník, ale i jako dobrýčlověk - pro jeho osobnostní kvality.
Náplň práce:
- vykonává následnou veřejnosprávní kontrolu - kontrolu hospodaření s veřejnými prostředky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, u příspěvkových organizací zřízených krajem.
- vykonává následnou veřejnosprávní kontrolu podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, u příjemců veřejné finanční podpory poskytnuté z rozpočtu kraje.
- analyzuje výsledky kontrolních zjištění a navrhuje systémová opatření
- zajišťuje koncepci, metodiku a koordinaci veřejnosprávních kontrol
- vykonává další kontrolní činnosti v návaznosti na schválený plán kontrol
- předkládá návrhy na opatření k odstranění nedostatků zjištěných kontrolní činností
- samostatně pracuje na počítačích v prostředí databázových systémů a tabulkových procesorů
- provádí rozbory a zpracovává informace a zprávy pro vedení krajského úřadu a orgány samosprávy kraje
- plní povinnosti vyplývající z organizačního, pracovního řádu a ostatních vnitřních předpisů
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- základní znalost veřejné správy, zejména zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
- znalost účetnictví příspěvkových organizací územních samosprávných celků
- logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti
- samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, schopnost učit se nové věci
- smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti
- dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet
- řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
- vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
- zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
- praktické zkušenosti z kontrolní činnosti nebo auditu ve veřejné správě
Co Vám můžeme nabídnout:
- perspektivní pozici
- zázemí stabilní organizace
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- zahájení pracovního poměru po ukončení výběrového řízení
- plný pracovní úvazek
- 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
- odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
- trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
- vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
- pozici vhodnou i pro absolventy