- 46 314 Kč
- Plný úvazek

požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
o základní znalost veřejné správy, zejména zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
o znalost účetnictví
o logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti
o samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů
o schopnost a ochota učit se nové věci
o smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti
o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet)
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
o zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
o praktické zkušenosti z kontrolní činnosti nebo auditu ve veřejné správě nebo z hospodaření příspěvkových organizací
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 7. 8. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Kontakt e-mailem nebo telefonicky v čase po-pá 7:00–15:00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?