- Plný úvazek

požadujeme:
střední vzdělání s maturitní zkouškou
praxe ve smyslu § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání) nejméně 3 roky
základní přehled v oblasti veřejné správy, zejména znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
znalost zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
znalost účetnictví územních samosprávných celků a jejich příspěvkových organizací
logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti
samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, schopnost učit se nové věci
smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti
dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet)
řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
praktické zkušenosti z kontrolní činnosti nebo auditu ve veřejné správě nebo z přezkoumávání hospodaření na obcích
nabízíme:
perspektivní pozici
zázemí stabilní organizace
pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou
zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
plný pracovní úvazek
11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
komunikaci s obcemi při častých pracovních cestách
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 7. 6. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?