- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

požadujeme:
o střední vzdělání s maturitní zkouškou1)
o praxe ve smyslu § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání) nejméně 3 roky
o základní přehled v oblasti veřejné správy, zejména znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o znalost zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
o znalost účetnictví územních samosprávných celků a jejich příspěvkových organizací
o logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti
o samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, schopnost učit se nové věci
o smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti
o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet)
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
o zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
o praktické zkušenosti z kontrolní činnosti nebo auditu ve veřejné správě nebo z přezkoumávání hospodaření na obcích
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu2)
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o komunikaci s obcemi při častých pracovních cestách
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 28. 11. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?