- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Zdravotnická záchranná služba Plzeňského kraje, příspěvková organizace a hledáme posilu do našeho úzkého týmu THP kolegů v centrále v Plzni na nově vytvořené pracovní místo. Rádi bychom oslovili motivovaného uchazeče, bez potíží absolventa, jež by uvítal skvělou příležitost k získání pestré odborné praxe.
Jako firemní právník se budete věnovat zejména supervizi či tvorbě rozličných smluv a dalších právních dokumentů či předpisů se zohledněním specifik jednak zaměstnavatele jako příspěvkové organizace, ale i našeho zřizovatele. Budete v širší rovině dohlížet nad „právním prostředím“ a navrhovat zlepšení či konkrétní řešení ve své oblasti působnosti.
Budete pracovat s příslušnou platnou legislativou (mj. i se zákonem o zadávání veřejných zakázek), budete kontrolovat/doplňovat/revidovat a dohlížet nad uzavíráním rozličných smluv napříč společností (dodávky různorodých služeb či materiálu, energie, léčiva, PC vybavení a mnoho dalšího).
Pracovní pozice je vhodná i pro čerstvého absolventa právnické fakulty, který uvítá pestrou a zajímavou práci s vysokou mírou pracovního prostoru.
Nástup do PP: dohodou, cca září/říjen
Máte-li o pracovní nabídku zájem, uvítáme poskytnutí profesního životopisu.
Uchazeči budou kontaktování až v druhé polovině července.
VŠ Mgr. právnická fakulta, vhodné i pro absolventy
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Přirozenou aktivitu
Uživatelsky práce s MS Office
Bezúhonnost
moderní pracovní zázemí v menším týmu THP kolegů v Plzni
zařazení v platové třídě 11 dle nař. vlády 341/2017 Sb.
stabilní profesní uplatnění
pracovní prostor pro Vaši odbornou práci
pružnou pracovní dobu + další prvky moderní flexibilní práce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?