- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
STATUTÁRNÍ MĚSTO HAVÍŘOV vyhlašuje výběrové řízení.
Tajemník Magistrátu města Havířova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
– správce veřejného osvětlení a světelných signalizačních zařízení odboru komunálních
služeb Magistrátu města Havířova.
Zaměstnavatel:
Statutární město Havířov, Magistrát města Havířova.
Místo výkonu práce: Havířov-Město, Svornosti 86/2.
Platová třída: 10. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.).
Zajišťování správy, kontroly a rozvoje veřejného osvětlení a světelných signalizačních zařízení, s nimi souvisejících staveb a dalších technických zařízení, a to zejména světelné vánoční výzdoby, varovného informačního systému, el. informačních panelů a dobíjecích stanic, včetně správy elektronického pasportu svěřeného majetku.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
K přihlášce se připojují tyto doklady:
Doba uzavření pracovního poměru: na dobu určitou (zástup za mateřskou a následující
rodičovskou dovolenou); zkušební doba 3 měsíce.
Lhůta a adresa pro podání přihlášky:
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 6.2.2025 na adresu:
Magistrát města Havířova
tajemník Magistrátu města Havířova
ul. Svornosti 86/2
736 01 Havířov-Město
Místo a způsob podání přihlášky:
Osobním podáním na podatelnu Magistrátu města Havířova v pracovní dny nebo
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, kdy za včas podanou přihlášku se
považuje také den jejího podání k poštovní přepravě 6.2.2025
Zpracovatelem osobních údajů bude statutární město Havířov, Magistrát města Havířova,
IČO 00297488, se sídlem Svornosti 2, 736 01 Havířov-Město. Datová schránka: 7zhb6tn (dále jen MMH).
V rámci tohoto výběrového řízení bude MMH zpracovávat osobní údaje zájemce za účelem provedení výběru vhodného zaměstnance a u vybraného zájemce za účelem jednání před uzavřením pracovní smlouvy na výše uvedený druhu práce (viz bod č. 2).
Osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro splnění účelu
uvedeného v druhé odrážce;
Statutární město Havířov

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.