- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta nově hledáme proaktivního člověka, který hledá novou pracovní výzvu na poloviční úvazek 20h/týden!
Místo pracoviště: Liberec / HO (až 80% z týdne)
Vaší náplní práce bude 1st level podpora pro uživatele rezervačního portálu pro služební cesty v rámci firmy. Společně s druhou kolegyňkou budete k dispozici kolegům v rámci českých i zahraničních závodů a budete řešit jejich dotazy a požadavky. Práce není nikterak náročná a nabízí velkou míru flexibility.
Ideální kandidát/ka bude mít min. SŠ vzdělání, aktivní anglický i německý jazyk na komunikativní úrovni a předchozí zkušenost z administrativy nebo cestovní kanceláře. Hledáme příjmenou a komunikativní osobu, která má proaktivní přístup a dokáže problémy řešit hned a samostatně.
Na oplátku nabízíme stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti, práci na zkrácený úvazek s flexibilní pracovní dobou, možnost čerpání HO až 80%, starvenky, cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na Multisport kartu a další zajímavé benefity!
Pokud vás nabídka zaujala a rádi byste se o pozici ucházeli, zašlete mi aktuální životopis přes odpovědní formulář a řekneme si více.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.