Ředitel/ka G – centra Tábor až 55 000 Kč

Tábor
50.000 – 55.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Tábor hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Název územního samosprávného celku:   Město Tábor, IČ: 00253014

Místo a druh výkonu práce:   Tábor, ředitel/ka G-centrum Tábor

Bližší informace na stránkách Města Tábor: 

https://taborcz.eu/assets/File.ashx?id_org=16470&id_dokumenty=89616

Náplň práce:

  • řízení subjektu v souladu s obecně závaznými právními předpisy a v souladu s předmětem
  • činnosti organizace, včetně vedení předepsané evidence a účetnictví
  •  řízení správy, provozu a organizace jednotlivých středisek/služeb
  •  projednávání záležitostí v dozorčí komisi a orgánech města
  • vypracování koncepčních materiálů týkajících se dalšího rozvoje organizace 
  • zajištění a zvyšování úrovně a kvality poskytovaných sociálních a odborných služeb
  •  vynaložení úsilí ke snižování energetické náročnosti a ochranu životního prostředí

Co od Vás očekáváme:

  • státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR)
  •  způsobilost k právním úkonům
  •  bezúhonnost
  • vysokoškolské vzdělání (výhodou: sociální zaměření, zdravotnické zaměření, management
  • řízení nebo právní zaměření) s minimálně tříletou praxí ve vedoucí funkci
  •  3 roky praxe v sociální oblasti (ve veřejné správě nebo při poskytování sociálních služeb)
  • nebo v oblasti zdravotních služeb
  •  znalost problematiky poskytování sociálních služeb
  •  znalost legislativy týkající se příspěvkových organizací a sociálních služeb, veřejných zakázek
  •  komunikační a organizační schopnosti, dobrá manažerská/řídící a koncepční práce,
  • kreativita
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilita
  • uživatelská znalost práce s PC – MS OFFICE
  • řidičské oprávnění skup. B
  •  znalost anglického jazyka výhodou

Výčet dokladů, které je nutné k výběrovému řízení předložit:

Přihláška do výběrového řízení, která bude obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • adresa trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního
  • občana
  • e-mail, telefon
  • datum a podpis zájemce
  • Profesní životopis s uvedením kompetencí u zastávaných pracovních pozic a získaných
  • odborných znalostí a dovedností.
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
  • obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad
  • domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (originál nebo ověřená
  • kopie)
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Lustrační osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady
  • pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské
  • Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění, (netýká se
  • osob narozených po 1.12.1971).
  • Návrh koncepce v rozsahu max. 3 stránek ve formátu A4 o funkci, řízení a rozvoji
  • příspěvkové organizace G-centrum Tábor (kvalita poskytovaných sociálních služeb,
  • personální oblast, ekonomika organizace).

Co Vám můžeme nabídnout:

  • samostatnou práci s možností seberealizace
  • odpovídající pracovní a platové podmínky, které se řídí nařízením vlády o platových poměrech
  • zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění (13. platová třída)
  • za splněné cíle je možnost přiznání mimořádné odměny až do výše 80 000,00 Kč/rok
  • další bonusy: služební telefon, služební automobil, příspěvek na důchodové pojištění,
  • stravování v zařízení, možnost získání služebního bytu

Lhůta pro podání přihlášky: 11. dubna 2023 do 12,00 hod.

Předpokládaný nástup do funkce: 1.6.2023 nebo dle dohody

 

Ing. Lenka Horejsková
tel,.č: zobrazit tel. číslo
e-mail: Odpovědět na inzerát

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na ubytování

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Centrum sociálních služeb Mělník, příspěvková organizace | Centrum sociálních služeb… | Mělník Mělník
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. ledna
BASIC Česká republika, z.s. | BASIC Česká republika, z.s. | Havířov Havířov
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. února
ELRO Czech, s.r.o. | ELRO Czech, s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. května
Hotel Promenáda s.r.o. | Hotel Promenáda s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
Geus okna a.s. | Geus okna a.s. | Kralupy nad Vltavou Kralupy nad Vltavou
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. května
Human-Res s.r.o. | Human-Res s.r.o. | Uherské Hradiště Uherské Hradiště
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. května
TOS KUŘIM - OS, a.s. | TOS KUŘIM - OS, a.s. | Kuřim Kuřim
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 1. května
HRONOVSKÝ s.r.o. | HRONOVSKÝ s.r.o. | Náchod Náchod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. května
IT Bohemia,spol. s r.o. | IT Bohemia,spol. s r.o. | Mělník Mělník
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. května

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto automobil zájem
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT