- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
!POZOR! Rozšiřujeme své řady a hledáme kolegy, kteří s námi budou plnit naši vizi a pro které dodržování hodnot není jen slovní obrat!
Naše společnost pod značkou Vašebudoucnost.cz působí na trhu financí již 23 let. Naší vizí je poskytnou všem klientům kvalifikovaného a hlavně nezávislého konzultanta, který bude pracovat poctivě v zájmu klientů.
Snažíme se na věci dívat ze zcela odlišných úhlů, mluvíme s lidmi a posloucháme jejich potřeby. Naši klienti nám důvěřují, zakládáme si především na dlouhodobém partnerství. Odměnou nám je svoboda, a to nejen časová, ale také finanční!
V jakém případě si plácneme?
☫ Je nutné mít proklientské cítění, pracovat v zájmu klienta
☫ Pokud rád/a pracuješ s lidmi a chceš se neustále rozvíjet, jsi náš člověk!
☫ Maturita je nutné minimum
☫ Klíčové jsou pro nás morální hodnoty, zbytek znalostí, ať už produktových anebo komunikačních tě naučíme.
Hodnoty pro nás znamenají poctivost, osobnostní a kariérní růst a práce v přátelském prostředí plném podpory!
Co pro Tebe máme nachystáno?
☫ Pěkné pracovní prostředí v Karlíně
☫ Výbornou podporu ze strany manažera a propracovaný systém školení
☫ Rychlý profesní i kariérní růst, do 9 měsíců můžeš být na vedoucí pozici
☫ Vysoké finanční podmínky
☫ Možnost pracovat flexibilně – dle Tvých časových možností
Pokud Tě zaujal inzerát, určitě se nezapomeň podívat na video! → https://youtu.be/Pj66q1NY9ug
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?