- 37 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Umíš si práci dobře zorganizovat, mít čísla pod kontrolou a máš radost, když všechno sedí do poslední koruny?
Chceš být součástí menšího týmu, kde tvá práce bude mít opravdový dopad a kde se na tebe kolegové spoléhají?
Do našeho brněnského týmu hledáme: SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ - HOMEOFFICE 1X TÝDNĚ (45 - 50.000KČ)
* Kompletní vedení podvojného účetnictví (faktury, banka, pokladna, majetek, cestovné, interní doklady)
* Měsíční uzávěrky a kontrola DPH
* Roční uzávěrky, inventury a příprava podkladů pro auditory a daňové přiznání
* Spolupráce s kolegy z dalších oddělení i vedením firmy
* Práce v systému Pohoda a využití pokročilého MS Office
* Výbornou znalost účetnictví a daňových předpisů
* Znalost programu: Pohoda
* Praxi s vedením účetnictví a uzávěrkami min. 3 roky
* Pečlivost, spolehlivost a schopnost dodržet termíny
* Samostatný přístup a smysl pro detail
* Zkušenost s účtováním e-shopu – výhodou
* Práci na plný úvazek se smlouvou na dobu neurčitou
* Moderní kanceláře v Brně
* Home office 1× týdně a flexibilitu
* Menší přátelský tým a neformální firemní kulturu
* 5 týdnů dovolené, sick days, stravenkový paušál
* Služební telefon i k soukromým účelům
* Pitný režim (káva, čaj) na pracovišti
* Místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.