- 38 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro nizozemský obchodní řetězec hledáme nového člena týmu pro udělování přístupů pro interní i externí uživatele, správu účtů a bude se podílet na koordinaci a automatizaci procesů. Pokud již máš s obdobnou činností předchozí zkušenost, domluvíš se anglicky a orientuješ se v Oracle databázi, čti dál.
Budeš součástí dvoučlenného týmu, který má na starost Identity Acces Managmenet a vše s tím spojené. Tvým úkolem bude:
✅ Zajištění a zvýšení komfortu uživatelů daných aplikací
✅ Návrh řešení v rámci firemních standardů a zodpovědnost za jejich provoz
✅ Zodpovědnost za provoz a podporu IAM řešení
✅ Vyhodnocování kvality služeb a zodpovědnost za datovou kvalitu
✅ Zodpovědnost za operační úroveň IAM provozovaných služeb – analýzy, vyhodnocování incidentů/problémů, příprava workaround řešení, L2 podpora
Co budeš potřebovat:
✅ Předchozí zkušenost na obdobné pozici
✅ Znalost Microsoft nástrojů – Azure, Office 365
✅ Základní orientaci v Oracle databázi (PL/SQL)
✅ AJ na úrovni B2 pro denní komunikaci
✅ Flexibilní pracovní dobu
✅ Částečný home office
✅ Kariérní růst
✅ Multisport kartu
✅ Příspěvek na penzijní připojištění
✅ Stravenky
✅ Příspěvek na dopravu
✅ 5 týdnů dovolené
✅ Zázemí moderních kanceláří v Praze
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.