Exekutivní Asistent

Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Máte zkušenost s podporou C-level manažera?
Domluvíte se plynně anglicky se svým nadřízeným?

Pokud ANO, pak prosím čtěte dále.

Hledáme Exekutivní/ho ASISTENTA/ASISTENTKU, který/á bude mít na starost:

  • kompletní zajištění pracovních cest pro management i jejich týmy (letenky, hotely, transfery, víza, konference)
  • zpracování cestovních a jiných výdajů, podpora týmu v administrativě
  • plánování a organizace týmových akcí, interních i externích schůzek, rezervace zasedacích místností a příprava podkladů pro jednání (prezentace, tisk materiálů)
  • práce s interními systémy (objednávky, správa smluv, kancelářské potřeby, faktury, PO)
  • vyřizování e-mailové i telefonické komunikace, správa pošty, zajištění podpisů dokumentů
  • podpora při nástupu nových kolegů (relokace, onboarding, vybavení pracovního místa, poradenství)
  • zajištění provozních potřeb kanceláře (objednávky materiálu, komunikace s facility oddělením)
  • správa a archivace smluv
  • asistence seniorním manažerům i v osobní agendě (bankovnictví, bydlení, schůzky)
  • další administrativní úkoly dle potřeby

POŽADAVKY:Koho hledáme?

  • již ZKUŠENÉHO člověka, který měl na starost podporu top managementu
  • plynulá znalost angličtiny je podmínkou – celé výběrové řízení a práce probíhá v anglickém jazyce
  • čeština pro interní komunikaci s kolegy
  • práce s balíčkem MS Office – primárně příprava podkladů, prezentací, správa kalendáře Outlook
  • výhodou je pobyt či pracovní zkušenost v UK/USA nebo podpora manažerů z těchto zemí
  • diskrétnost, diplomacie a profesionální vystupování
  • silné organizační a komunikační schopnosti, důraz na detail, rychlost provedení, pozitivní přístup, příjemné vystupování a energie do práce
  • flexibilita, proaktivita a schopnost přizpůsobit se změnám
  • odolnost vůči stresu a schopnost zvládat nárazovou zátěž

BENEFITY:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 sick days
  • možnost 2 dny home office
  • roční bonusové ohodnocení
  • příspěvek na volný čas 10 000 Kč/rok
  • dotované stravování
  • penzijní pojištění
  • odměna za odpracované výročí
  • odměna za doporučení nového zaměstnance
  • multisport karta

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC