Rozpočtář/přípravář regálových systémů

Pardubice
37.000 – 45.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Kateřina Beníšková, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme leaderem v oblasti instalací regálových systémů převážně v nově postavených distribučních centrech v Evropě, Americe a Austrálii. Jedná se o projekty velkých rozměrů v náročných podmínkách a s vysokými nároky na dodržování časových harmonogramů v návaznosti na ostatní profese a maximální dodržování bezpečnosti práce, přísné dodržování systémových tolerancí FEM i kvalitu práce. Realizace jsou pro finální zákazníky distribučních center nebo výrobce Automotive, farmaceutický, potravinářský, módní a spotřebitelský průmysl.

Náplň práce:

Baví Vás kalkulace, rozumíte technickým výkresům a čtení v AutoCADu není problém? Přesně vás potřebujeme!

Do našeho technicko-obchodního týmu otevíráme pozici Rozpočtář/Přípravář regálových systémů. Jedná se o rozšíření týmu, od kterého si slibujeme, že se bude aktivně podílet na technické přípravě a kalkulaci projektů.

Nemusíte u nás navždy počítat projekty – vaše schopnosti určují váš potenciál. Pokud jste samostatní a cílevědomí, nabízíme vám reálnou možnost postoupit do roka na pozici Technicko-obchodní manažer.

Co Vás čeká:

  • zpracování materiálových listů a práce s výkresovou dokumentací
  • kompletace podkladů od zákazníků v interním systému
  • správa části zákaznické databáze
  • každodenní komunikace se zákazníky a kolegy na projektech

Co od Vás očekáváme:

  • technické myšlení, prostorová představivost a cit pro detail
  • proaktivní přístup a chuť hledat řešení
  • SŠ/VŠ vzdělání (technického zaměření)
  • znalost práce s MS Office (Excel nutností)
  • orientace v technické dokumentaci, čtení výkresů v AutoCAD
  • angličtina slovem i písmem

Co Vám můžeme nabídnout:

  • možnost kariérního růstu – záleží jen na Vás, jak rychle se posunete dál
  • roční odměny až do výše jednoho platu
  • firemní notebook a telefon i k soukromému použití
  • 3 sick days navíc k dovolené
  • Možnost vlastní organizace práce s respektem k dodržování stanovených cílů
  • Příspěvky na kulturní akce a dovolené
  • zapracování na pozici

Jaké jsou další benefity spolupráce s naší firmou:

  • pružná pracovní doba a částečná možnost práce z domova
  • příjemné pracovní prostředí ve společnosti, které záleží na spojenosti zaměstnanců
  • moderní kanceláře v budově AC Višňovka nedaleko centra města, kavárna s restaurací dostupná v budově
  • pravidelné firemní akce a teambuildingy
  • zdravé občerstvení a kvalitní káva
  • firemní dětská skupina

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Firemní školka
  • Parkoviště

Sídlo firmy

Montáže Brož s.r.o.
Pravy 36
533 41 Pravy

IČO: 25955934
Datová schránka: xh2nhx5
Další informace:
GPS: 50.131365,15.621346,
S-JTSK: -657054.52 -1049191.70, RUIAN: 7545894

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?