- 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Do menší rodinné společnosti hledáme kolegu či kolegyni na pracovní pozici Asistent/ka Back office.
Pokud rádi komunikujete v anglickém jazyce, time – management Vám „šlape jako hodinky“ a silnou stránkou vaší osobnosti je aktivní přístup k práci, tak to jste přesně náš člověk! :)
Ale nebojte. Především hledáme fajn kolegu, který k nám zapadne a bude spolehlivým a šikovným parťákem na obchodním oddělení.
V případě, že vás pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.
* denní komunikace se zákazníky v anglickém jazyce
* podklady pro obchodní nabídky
* tvorba cenových nabídek v MS Office
* aktivní spolupráce a komunikace s oddělením prodeje
* příprava podkladů + propagace firmy na marketingových akcích
* min. středoškolské vzdělání s maturitou (ekonomické nebo technické výhodou)
* znalost kancelářského balíčku MS Office
* angličtina v písemné i mluvené formě – pokročilá
* organizovanost a pozitivní přístup
* time management
* 25 dní dovolené
* domluvený náborový bonus
* možnost profesního růstu na vyšší pozice
* docházkový bonus
* příspěvek na dojíždění dle vzdálenosti, příspěvek na stravování
* multipasy pro volný čas
* firemní akce
* lokalita: Chotěboř
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: asistentka, office manager, administrativní pracovník, administrativní podpora, lektor, pracovník back office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Vysočina, práce Žďár nad Sázavou, práce Havlíčkův Brod, práce Chotěboř, administrativa, obchodní asistent, referentka…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.