- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Do menší rodinné společnosti hledáme kolegu či kolegyni na pracovní pozici Asistent/ka Back office.
Pokud rádi komunikujete v anglickém jazyce, time – management Vám „šlape jako hodinky“ a silnou stránkou vaší osobnosti je aktivní přístup k práci, tak to jste přesně náš člověk! :)
Ale nebojte. Především hledáme fajn kolegu, který k nám zapadne a bude spolehlivým a šikovným parťákem na obchodním oddělení.
V případě, že vás pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.
* denní komunikace se zákazníky v anglickém jazyce
* podklady pro obchodní nabídky
* tvorba cenových nabídek v MS Office
* aktivní spolupráce a komunikace s oddělením prodeje
* příprava podkladů + propagace firmy na marketingových akcích
* min. středoškolské vzdělání s maturitou (ekonomické nebo technické výhodou)
* znalost kancelářského balíčku MS Office
* angličtina v písemné i mluvené formě – pokročilá
* organizovanost a pozitivní přístup
* time management
* 25 dní dovolené
* domluvený náborový bonus
* možnost profesního růstu na vyšší pozice
* docházkový bonus
* příspěvek na dojíždění dle vzdálenosti, příspěvek na stravování
* multipasy pro volný čas
* firemní akce
* lokalita: Chotěboř
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: asistentka, office manager, administrativní pracovník, administrativní podpora, lektor, pracovník back office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Vysočina, práce Žďár nad Sázavou, práce Havlíčkův Brod, práce Chotěboř, administrativa, obchodní asistent, referentka…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?