- 33 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Skupina Horizon Educational Group byla založena v roce 2013 s cílem přiblížit technologie obnovitelných zdrojů energie třídám a učitelům po celém světě. Navrhujeme, vyrábíme a distribuujeme vzdělávací sady STEM a výukové materiály do více než 150 zemí se zaměřením na výuku o vodíku a vodíkových palivových článcích. To umožňuje žákům ve věku 6-21 let rozvíjet dovednosti v oblasti technologie obnovitelných zdrojů energie prostřednictvím praktického učení. Náš tým působí v Praze, Berlíně, Los Angeles a Queenslandu.
Jako správce webových stránek ve společnosti Horizon Educational budete hrát klíčovou roli při správě našich webových stránek, e-shopu, a také e-mail marketingu. Budete mít na starost koordinaci s externími vývojáři webových stránek, implementovat změny a aktualizaci obsahu našich webových stránek, vytvářet newslettery, spravovat e-mailové marketingové kampaně, a podílet se na základním UI/UX designu webu. Jedná se o skvělou příležitost pro někoho s vášní pro webové technologie a digitální marketing, aby rozvíjel sebe i své dovednosti.
Poznámka: Každodenní komunikace ve firmě probíhá v angličtině, komunikace s externími vývojáři webu je v češtině.
Klíčové odpovědnosti:
- Koordinace s vývojáři webových stránek: Budete hlavní kontaktní osoba pro externí tým vývojářů webových stránek.
- Newslettery a e-mailový marketing: Psaní a navrhování newsletterů, které zaujmou naše publikum a budou odrážet identitu naší značky. Správa e-mailových marketingových kampaní s cílem zvýšit konverze.
- Aktualizace webových stránek a obsahu: Pravidelné zveřejňování blogů, nových produktů a obecně provádění aktualizací a údržby našich webových stránek.
- Návrh uživatelského rozhraní/UX: Návrh uživatelského rozhraní/UX s cílem zlepšit uživatelský komfort a rozhraní našich webových stránek.
- Aalýza a report: Sledování výkonnosti webových stránek a metrik e-mailových kampaní, poskytování pravidelných zpráv a poznatků pro neustálé zlepšování.
- Český rodilý mluvčí s velmi dobrou nebo plynulou znalostí angličtiny. (Většina každodenní komunikace ve firmě probíhá v angličtině, komunikace s externími vývojáti webu je v češtině)
- Čerstvý absolvent nebo krátká profesní praxe v oblasti webdesignu, digitálního marketingu nebo v příbuzném oboru.
- Znalost HTML/CSS a JavaScriptu je výhodou.
- Porozumění principům UI/UX a osvědčeným postupům v oblasti webdesignu.
- Dobré komunikační dovednosti se schopností efektivně spolupracovat s externími vývojáři a interními týmy.
- Kreativní mysl se smyslem pro detail a nadšení pro vytváření poutavého digitálního obsahu.
- Schopnost zvládat více projektů najednou.
- Znalost nástrojů e-mailového marketingu (Mailchimp).
- Porozumění základním principům grafického designu a zběhlost v grafickém softwaru (např. Canva, Photoshop).
- Podnětné a dynamické pracovní prostředí, které podporuje profesní růst a rozvoj.
- Příležitost pracovat na zajímavých projektech a mít skutečný dopad na oblast vzdělávání.
- Kompetitivní plat a roční odměny.
- Možnost neustálého vzdělávání a kariérního postupu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?