- 30 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: Správa firemního webu a e-shopu
Vkládání nových produktů, tvorba textů na web a sociální sítě (IG, FB …)
Vyřizování objednávek, fakturace, dohled nad expedicí, komunikace s přepravci
Komunikace se zákazníkem, zákaznická podpora
Řešení reklamací a každodenních problémů
Požadujeme: Znalost práce na PC, MS Windows, MS Office, práce s fotografií
Perfektní znalost ČJ, Aj slovem a písmem vítaná
Orientace v internetovém prostředí a sociálních sítích
Komunikativnost, pečlivost, zodpovědnost, kreativita a samostatnost
Bezúhonnost
Praxe v e-shopu nebo obchodě výhodou
Zkušenosti s tvorbou webových stránek výhodou
Řidičské oprávnění skupiny B
Nabízíme: Služební telefon, Notebook
5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování a penzijní/životní pojištění, jazykové kurzy
Zázemí stabilní společnosti s mnoholetou působností na trhu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.