
Grafton Recruitment s.r.o.
Recepční a administrativní podpora, 20 h/t, 250 Kč/h
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jste organizovaní a máte zkušenosti s administrativou? Tak hledáme právě Vás!
Co Vás čeká:
- Dynamická práce: jeden den na recepci, další den starost o kancelář
- Administrativní podpora týmu: pomoc s každodenními úkoly
- Vítání a uvádění hostů: budete tváří společnosti
- Organizace firemních akcí: školení, celopobočkové schůzky a další
- Komunikace: vyřizování telefonátů, emailů a pošty
- Správa rezervací: rezervace a příprava zasedacích místností
- Objednávky: občerstvení, kancelářské potřeby a přijímání kurýrů
- Pracovní doba: 20 hodin týdně (4 hodiny denně)
- Lokalita: Praha 4
- Nástup: srpen
Pokud máte zkušenosti v podobné pozici a dokážete si práci dobře zorganizovat, neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Budeme se těšit!
POŽADAVKY:* SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí administrativní zkušenost na podobné pozici
- Velmi dobrá znalost AJ pro interní komunikaci a externí komunikaci s klienty
- Velmi dobrá organizace práce, multitasking
- Komunikativní a pracovitá osobnost
BENEFITY:
- příspěvek na stravné 119 Kč/den
- využití anglického jazyka na denní bázi