- 190 – 220 Kč / hod
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Do našeho týmu v Úžicích hledáme novou kolegyni/nového kolegu na pozici Handlera skladu. Práce handlera je důležitá, různorodá a skládá se z několika aktivit. Činnost je zaměřená zejména na odbavování zásilek 📦, zásobování operátorů zbožím 👗 a v neposlední řade dopňováním obalového materiálu 💪.
Budete pracovat ve dvousměnném provozu - týden ranní (5:45 - 14:00) a týden odpolední (14:00 - 22:15). Tato práce Vám dovolí si někdy trochu přispat a naopak druhý týden můžete jít domů již brzy odpoledne. Díky tomu můžete pracovat a zároveň mít čas i na svoje koníčky a zájmy 🐎.
Koho hledáme k nám do týmu 😊:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.