Receptionist / Management Assistant

Staré Město, Karviná
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Markéta Tesařová, zobrazit tel. číslo

O nás

Hledáte pracovní příležitost, která má smysl?

Mölnlycke může být tím správným krokem, pokud hledáte pracovní příležitost a kariéru, ve které můžete dění okolo sebe ovlivnit a měnit. Budete součástí společnosti, která pomáhá zdravotnickým profesionálům po celém světě skrze řešení zaměřenými na pacienty. Můžete se rozvíjet v globálním prostředí nadnárodní společnosti s inspirativní kulturou a množství zajímavých příležitostí. To vše v rámci kariéry se skutečným vyšším významem.

Rádi komunikujete s lidmi a máte příjemné vystupování? Zároveň hledáte stabilitu a příležitosti velké organizace?

Mölnlycke aktuálně hledá vhodného kandidáta na pozici:

Receptionist / Management Assistant - KARVINÁ

Na pozici Receptionist / Management Assistant nabízíme skvělé příležitosti a různorodost svěřených aktivit:

  • Hlavní zodpovědností bude zajištění chodu recepce v naší karvinské továrně, kde budete první kontaktní osobou.
  • Na této pozici budete reprezentovat společnost v rámci péče o externí návštěvníky, s čímž souvisí i příprava zasedacích místností v době návštěv či nejrůznějších setkání v našich továrnách.
  • Vaše denní agenda bude obsahovat vyřizování telefonních hovorů, emailů, komunikace a koordinace kurýrů a dodavatelů společnosti, evidence příchozí i odchozí pošty a nebo objednávání kancelářských potřeb či zajištění občerstvení pro návštěvy.
  • Zároveň budete podporovat administrativní činnosti personálního oddělení a spolupracovat s kolegy napříč českými továrnami, ale i našimi pobočkami v zahraničí.
  • Rovněž budete zajišťovat administrativní podporu středního a vrcholového managementu tak, aby mohl efektivně plnit svou pracovní agendu.
  • Pozice funguje také jako zástup pozice Executive Assistant and General Affairs Coordinator

Co u nás získáte?

  • Otevřenou, přátelskou a férovou atmosféru v týmu i v rámci celé společnosti.
  • Pracovní prostředí otevřené změnám, kde nasloucháme Vašim nápadům.
  • Reálnou možnost růstu v rámci pozice i v rámci společnosti.
  • Pracovní poměr se smlouvou na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou a balíček zajímavých benefitů (např. příspěvek na letní dovolenou a Vánoce, příspěvek na životní či penzijní připojištění, stravenky a další).

Co od Vás očekáváme?

  • Ukončené SŠ vzdělaní.
  • Praxe na obdobné pozici výhodou.
  • Máte dobrou znalost anglického jazyka (min. B1), a to slovem i písmem (denní komunikace).
  • Umíte pracovat na PC a máte zkušenosti s prací v balíčku Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PP).
  • Jste pečliví, spolehliví a máte zodpovědnost za výsledek své práce.
  • Jste komunikativní, máte příjemné vystupování a pozitivní přístup.
  • Jste proaktivní, organizačně zdatní a máte chuť na sobě pracovat a rozvíjet se.
  • Řidičský průkaz sk. B je výhodou.

Podporujeme work-life balance

  • Práce na plný pracovní úvazek (37,5 hod. týdně).

Pokud Vás pozice v Mölnlycke zaujala, neváhejte nám zaslat Váš životopis skrze odpovědní tlačítko níže. Budeme se Vás těšit!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

Mölnlycke Health Care Klinipro s.r.o.
Na Novém poli 382/1
733 01 Karviná

IČO: 25886665
Datová schránka: nganeqs
Další informace:
GPS: 49.86677,18.506565,
S-JTSK: -454259.22 -1099455.90, RUIAN: 25971310

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.