- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní poměr na dobu určitou, pružná pracovní doba.
Náplň práce: zastupování zákazníka ve společnosti; vedení projektových schůzek; vedení dokumentace a evidence nezbytné pro řízení projektu a zajišťování jejich aktualizaci a dodržování; odpovědnost za přípravu a start projektu (vzorování) a náběh výroby (ve spolupráci s vedoucím výroby); dávání požadavků na nákup materiálů pro vzorování; vytváření ceny; řízení změny projektu; řízení výběhu materiálu; zajišťování dokumentace od zákazníka; zajišťování zařízení a stroje pro nové projekty (ve spolupráci s Technikem Strojů a Zařízení); plnění úkolů zadaných svým nadřízeným.
Kvalifikační požadavky: VŠ nebo SŠ vzdělání; znalost AJ slovem i písmem min. na úrovni B2; schopnost komunikace na reprezentativní úrovni; manažerské schopnosti; znalost řízení projektů a pokročilého plánování kvality produktu; znalost interní dokumentace v rozsahu stanoveném pro vedoucí projektu; znalost práce na PC (Word, Excel); orientace v systému řízení kvality a příslušných normách.
Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování, příspěvek na dopravu.
Kontakt – Ing. Daniel Odl, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes , (pro zaslání životopisu) nebo osobně v Út, Čt, Pá v době od 08:00 hod. do 10:00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?