- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE:
˘ provádí denní účetní agendu – účtování nákladů, výnosů, investic
˘ sleduje splatnosti odběratelských faktur, provádí fakturace
˘ zpracovává výkazy směrem k orgánům státní správy – FÚ, statistický úřad
˘ provádí měsíční agendu spojenou s DPH
˘ spolupracuje při měsíčních/ročních závěrkách, připravuje podklady pro audit
˘ zpracovává podklady pro reporty
POŽADAVKY:
˘ SŠ/VŠ ideálně ekonomického zaměření
˘ odpovídající praxe s podvojným účetnictvím výrobní společnosti min. 3 roky
˘ aktivní znalost práce s PC – zejména Excel – pokročilá znalost
˘ znalost problematiky a výpočtu daní – DPH, daň z příjmu…
˘ znalost AJ – emailová komunikace
˘ samostatnost, profesionalita, proaktivní přístup, časová flexibilita
˘ ochota učit se
NABÍZÍME:
˘ stabilní zázemí v mezinárodní společnosti napojené na prestižní skupinu Toyota Group, v první úrovni dodavatelů v automobilovém průmyslu
˘ odpovídající školení
˘ příležitost profesního a karierního růstu
˘ férová firemní kultura
˘ zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění, dovolená navíc, závodní lékařská péče, příspěvky na rehabilitaci)
˘ mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti a významu práce
zaměstnanecké benefity (dotované stravování, příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění, dovolená navíc, závodní lékařská péče, příspěvky na rehabilitaci)
Způsob kontaktování zaměstnvatele: e-mailem, telefonicky od 8.00h. do 16.00h.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?