- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v minimálně bakalářském studijním programu, dobré komunikační a organizační schopnosti, umění jednat s lidmi, dovednost pracovat na PC, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič samostatnost, časovou flexibilitu, znalost cizího jazyka výhodou.
Znalost zákona č. 122/ 2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, včetně souvisejících zákonů a prováděcích vyhlášek v platném znění, orientace v ekonomické, personální a právní problematice příspěvkových organizací.
Zkušenosti s vedením kolektivu a předchozí práce v podobném zařízení výhodou.
Předpoklady: do funkce ředitele příspěvkové organizace Městské muzeum Žamberk může být jmenována fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům a je bezúhonná.
Nabízíme: možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu, 11. platovou třídu.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Předpokládaný termín nástupu: září 2023, příp. dle dohody.
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení.
K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• koncepci rozvoje Městského muzea Žamberk (max. 3 strany textu A4)
Místo výkonu práce: Městské muzeum Žamberk, Čs. armády 472, Žamberk
Své přihlášky v písemné listinné podobě doručte nejpozději do 31.07.2023 včetně na adresu:
starosta města Žamberka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ MUZEUM ŽAMBERK“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní poměr se žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy.
Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům zajišťujícím administraci výběrového řízení a členům výběrové komise.
Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy zaslané s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se zásilka vrátí zpět jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.
Uchazeči nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?