- Plný úvazek

Informace o podmínkách výběrového řízení na stránkách www.litomerice.cz, radnice – další informace-úřední deska-výběrová řízení.
Plat uveden v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejné správě + příplatek za vedení, osobní ohodnocení po zapracování a uplynutí 6ti měsíční zkušební doby, nástup od 1.2.2024 nebo dohodou. 27250 Kč + příplatek za vedení+osobní příplatek – 40.120 Kč + příplatek za vedení+osobní příplatek.
Požadavky – vysokoškolské vzdělání, orientace v řízení organizace obdobné velikosti, v zákonných normách vztahujících se k energetice, správě nemovitostí, v pracovním řádu, odpadovém hospodářství a ekologii, bezpečnosti práce a zadávání veřejných zakázek výhodou, schopnost finančního plánování prostředků organizace v krátkodobém i dlouhodobém horizontu, znalost problematiky fungování příspěvkové organizace a ekonomické zásady jejího řízení, řidičské oprávnění sk. B, schopnost samostatného rozhodování a týmové spolupráce, dobré komunikační, prezentační , manažerské a organizační schopnosti, strategické a analytické myšlení. Pracovní náplň -
Vedení kolektivu pracovníků,
vyhledávání náplně a optimálního využití zařízení,
organizace sportovních a jiných programů,
příprava a uzavírání smluv se sportovními organizacemi,
uzavírání nájemních smluv pro nebytové prostory ve svěřených nemovitostech,
řízení provozu a organizace údržby spravovaných sportovních zařízení (zimní stadion, krytý bazén, letní koupaliště, fotbalový stadion, tělocvičny),
příprava koncepcí rozvoje spravovaných komplexů,
realizace výběrových řízení
příprava, administrace a realizace žádostí o dotace
Ukončení přihlášek do VŘ 15.1.2024 do 12 hod. zasílání na adresu Město Litoměřice, Mírové náměstí 15/7, Litoměřice,412 01, na obálce vyznačte " NEOTVÍRAT – Konkurz MSZ"
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?