- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: zajištění řádného chodu kina po dramaturgické stránce, zajištění řádného chodu kina po technické stránce, tvorba programového profilu dvou sálového kina, řízení pracovního kolektivu (pokladní, uvaděči, promítači, provoz a další), aktivní sledování vývoje na poli české i světové kinematografie, zajištění marketingu kina, reklamního a partnerského plnění, zajištění základních ekonomických procesů v kina, spolupráce se školami na společných vzdělávacích projekcích, sledování nových trendů na poli audiovizuální techniky, příležitostná spolupráce na akcích DKH, profesní i osobnostní rozvoj, účast na filmových festivalech, spolupráce na rozvoji kavárny v kině Svět.
Další požadavky: základní znalost řízení kulturní organizace, přehled o současné české filmové tvorbě, přehled o současné světové filmové tvorbě, základní přehled o dějinách filmu, základní ekonomické znalosti a souvislosti provozu kina, všeobecný zájem o problematiku kultury, časová flexibilita je podmínkou výkonu práce, znalost práce v online prostředí včetně základní aplikací, znalost digitální projekce DCI standartu výhodou, lreativita, komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti, praxe v kulturní organizaci výhodou.
Životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, odevzdání stručné koncepce kina Svět Hodonín, zadání stručné koncepce kina Hodonín pro výběrové řízení: rozsah maximálně dvě normostrany textu
odpovídejte pouze na zadané dotazy a body, navrhněte délku (například měsíční, čtrnáctidenní) jednoho publikovaného programu. Navrženou délku zdůvodněte, popište dramaturgické vymezení malého a velkého sálu kina. Dramaturgické navržení zdůvodněte, navrhněte, jak z hlediska marketingu kina uchopit zvukovou technologii Atmos, navrhněte základní rámec dramaturgie filmového klubu, popište způsob jakým si představuje spolupráci se základními a středními školami.
Nabízíme: 25 dní dovolené, příspěvek na stravování, příplatek za vedení, osobní příplatek. Kontakt na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?