- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CONDUCO a.s.- mateřská společnost investiční a developerské skupiny- hledá vhodného kandidáta/ku na pozici Asistent/ka projektového manažera.
Rádi byste se stali součástí úspěšně se rozvíjející skupiny a zároveň hledáte různorodou práci? Jste zodpovědní, samostatní a nechybí Vám smysl pro systém a pořádek? Máte VŠ vzdělání, vynikající komunikační schopnosti a chuť dále se učit? Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce: poskytování komplexní administrativní podpory týmu na úseku projektového řízení, developmentu a správy nemovitostí; spolupráce s projektovým manažerem za účelem řádného a včasného zajištění potřebných podkladů pro změnová řízení a reporting projektů ve vztahu k vedení společnosti a představenstvu; vedení a správa dokumentace projektů vč. její archivace; plnění přidělených úkolů v oblasti inženýrské činnosti, realitní činnosti, správy nemovitostí a odpovědnost za klíčové termíny a lhůty a plnění podmínek v těchto oblastech; příprava podkladů pro prezentaci služeb a projektů včetně spolupráce na tvorbě obchodních nabídek; průběžná tvorba a správa marketingových a prezentačních materiálů a příspěvků pro činnosti a projekty; podpora při zpracování analytických studií, metodických dokumentů a projektů samotných a s tím související analýzy dat a reporting; evidence docházky zaměstnanců úseku a příprava podkladů pro fakturace.
Požadavky: VŠ vzdělání- stavební nebo ekonomické zaměření výhodou; vynikající komunikační dovednosti; nadstandardní znalost práce na PC (MS Word, Excel, PowerPoint, Acrobat, popř. další AutoCad); práce v oboru stavebnictví a realit, nebo zkušenosti s inženýrskou činností ve výstavbě vč. znalosti procesů pro územní a stavební řízení a katastru nemovitostí výhodou; zodpovědnost za svou práci, zodpovědnost za výsledek; smysl pro systém a pořádek; otevřená mysl a chuť učit se.
Zaměstnanecké výhody: práce v silné investiční a developerské společnosti působící na trhu od roku 2000; kancelář v centru ČB; příspěvek na dopravu, stravu a penzijní připojištění; notebook a telefon; bonusy v návaznosti na dosažené výsledky; benefity partnerských firem skupiny; skipas pro vlastní použití + rodinné příslušníky zdarma; volný vstup do Aquaworld Lipno; slevy na nákup v prodejně INTERSPORT Lipno; sleva v restauraci STODOLA a v cukrárně POVIDLOŇ; volný vstup na Stezku korunami stromů a do Království lesa; možnost využití vybavení půjčoven sportovního vybavení.
Bližší informace: jedná se o pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD).
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.