- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu
Obecná charakteristika pracovní pozice:
zajišťování správy systému digitálně technické mapy města (dále jen „DTM“) a geografického informačního systému města (dále jen „GIS“). Metodické usměrňování uživatelů, definování problémů a jejich řešení se všemi účastníky systému DTM a GIS. Zajišťování provozu při změnách projektů informačních systémů (DTM a GIS) nebo programového vybavení, zpracování plánů, norem a postupů změn provozu a údržby, provozní testování, příprava a realizace modifikací a zajišťování jejich integrity, poskytování podpory uživatelům. Konsolidace a zpracování prostorových dat, tvorba mapových výstupů a aplikací, prezentace a vizualizace dat. Zástup odborného pracovníka – správce ÚAP (územně analytické podklady).
Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele:
- vysokoškolské vzdělání min. Bc. (technický nebo přírodovědný obor, geoinformatika nebo geografie výhodou),
- řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič/ka,
- základní orientaci v právních předpisech – zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů; vyhláška 393/2020 Sb., o digitálně technické mapě kraje, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřičství, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů,
- aktivní znalost práce na PC (včetně kancelářského software MSOffice, popřípadě Open Office nebo LibreOffice), orientace v problematice „otevřených dat“ a webových aplikacích,
- zkušenosti s geografickými informačními systémy produktové řady ArcGIS (ESRI),
- samostatnost, flexibilitu, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, komunikativnost,
- odborná praxe ve veřejné správě, zvláštní odborná způsobilost z územního plánování nebo zvláštní odborná způsobilosti na úseku územní rozhodování, stavební řád a vyvlastnění výhodou.
Nabízíme:
- možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; tři dny zdravotního volna; příspěvek zaměstnavatele na stravování; příspěvek na penzijní připojištění nebo příspěvek na životní pojištění (v případě pracovního poměru na dobu neurčitou po odpracování jednoho roku).
- Předpokládaný termín nástupu: od 01.10.2023 nebo dohodou.
Přihlášku společně s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 15.09.2023 do 12:00 hodin buď osobně nebo písemně na adresu podatelny MěÚ Králíky:
Městský úřad Králíky, Karla Čapka 316, 561 69 Králíky
Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – referent/ka DTM“.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího oddělení informatiky Ing. Romana Švédy, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.
Uchazeč/ka nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Výběrové řízení se bude konat v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69 Králíky. Formulář přihlášky k výběrovému řízení je umístěn na www.kraliky.eu ve formátu doc. Čas konání výběrového řízení bude upřesněn na základě počtu přihlášených uchazečů. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím kontaktních údajů, uvedených v přihlášce. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem/kou v přihlášce k výběrovému řízení.



