Referent/ka správy digitálně technické mapy města

Králíky, Ústí nad Orlicí
23.390 – 34.370 Kč

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu

Obecná charakteristika pracovní pozice:
zajišťování správy systému digitálně technické mapy města (dále jen „DTM“) a geografického informačního systému města (dále jen „GIS“). Metodické usměrňování uživatelů, definování problémů a jejich řešení se všemi účastníky systému DTM a GIS. Zajišťování provozu při změnách projektů informačních systémů (DTM a GIS) nebo programového vybavení, zpracování plánů, norem a postupů změn provozu a údržby, provozní testování, příprava a realizace modifikací a zajišťování jejich integrity, poskytování podpory uživatelům. Konsolidace a zpracování prostorových dat, tvorba mapových výstupů a aplikací, prezentace a vizualizace dat. Zástup odborného pracovníka – správce ÚAP (územně analytické podklady).

Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele:

  • vysokoškolské vzdělání min. Bc. (technický nebo přírodovědný obor, geoinformatika nebo geografie výhodou),
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič/ka,
  • základní orientaci v právních předpisech – zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů; vyhláška 393/2020 Sb., o digitálně technické mapě kraje, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 200/1994 Sb., o zeměměřičství, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů,
  • aktivní znalost práce na PC (včetně kancelářského software MSOffice, popřípadě Open Office nebo LibreOffice), orientace v problematice „otevřených dat“ a webových aplikacích,
  • zkušenosti s geografickými informačními systémy produktové řady ArcGIS (ESRI),
  • samostatnost, flexibilitu, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, komunikativnost,
  • odborná praxe ve veřejné správě, zvláštní odborná způsobilost z územního plánování nebo zvláštní odborná způsobilosti na úseku územní rozhodování, stavební řád a vyvlastnění výhodou.

Nabízíme:

  • možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; tři dny zdravotního volna; příspěvek zaměstnavatele na stravování; příspěvek na penzijní připojištění nebo příspěvek na životní pojištění (v případě pracovního poměru na dobu neurčitou po odpracování jednoho roku).
  • Předpokládaný termín nástupu: od 01.10.2023 nebo dohodou.

Přihlášku společně s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 15.09.2023 do 12:00 hodin buď osobně nebo písemně na adresu podatelny MěÚ Králíky:
Městský úřad Králíky, Karla Čapka 316, 561 69 Králíky
Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – referent/ka DTM“.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího oddělení informatiky Ing. Romana Švédy, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.

Uchazeč/ka nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Výběrové řízení se bude konat v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69 Králíky. Formulář přihlášky k výběrovému řízení je umístěn na www.kraliky.eu ve formátu doc. Čas konání výběrového řízení bude upřesněn na základě počtu přihlášených uchazečů. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím kontaktních údajů, uvedených v přihlášce. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem/kou v přihlášce k výběrovému řízení.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Contipro a.s. | Contipro a.s. | Dolní Dobrouč Dolní Dobrouč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. září
JOHNY, s.r.o. | JOHNY, s.r.o. | Záhradí, Litomyšl Záhradí, Litomyšl
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 22. září
Město Stráž pod Ralskem | Město Stráž pod Ralskem | Stráž pod Ralskem Stráž pod Ralskem
  • 13 500 – 14 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. května
Město Jindřichův Hradec | Město Jindřichův Hradec | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. dubna
Město Náměšť nad Oslavou | Město Náměšť nad Oslavou | Náměšť nad Oslavou Náměšť nad Oslavou
  • 20 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. června
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
REMAKO, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Albert Česká republika, s.r.o., ARAMARK, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Partners Financial Services, a.s., JCOS s.r.o., Contipro a.s., PROTECO nářadí s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, BH daňová kancelář, s.r.o., TDK Electronics s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, SH Job Partners s.r.o., ZLKL, s. r. o., Česká pošta, s.p., Trenkwalder a.s., RKO GROUP a.s., JOHNY, s.r.o., Adamcy Service s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Disponent / disponentka dopravy, Dopravce / Dopravkyně, Jeřábník / Jeřábnice, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Obsluha strojů, Operátor / operátorka expedice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Závozník / Závoznice, Bankovní specialista / specialistka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Grafik / Grafička, Kreativec, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Trenér / Trenérka, Sociální pracovník / pracovnice, Provozní manažer / manažerka, Kontrolor / Kontrolorka, Policista / Policistka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Choceň, Týniště nad Orlicí, Vysoké Mýto, Uničov, Mohelnice, okres Šumperk, Zábřeh, Celá ČR, Svitavy, Litomyšl, Dolní Dobrouč, Podbřezí, Jeseník, Těchonín, Šumperk, Žamberk, Pražské Předměstí, Vysoké Mýto, Záhradí, Litomyšl, Králíky, okres Ústí nad Orlicí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

na dobu neurčitou zkušenost
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC