Referent/ka technické správy majetku v odboru technickém

Česká Lípa
29.120 – 33.220 Kč

Charakteristika pracovní pozice: provádění správy a údržby komunikací vč. příslušenství, mostů, dešťové kanalizace, lapolů, vodních děl; zpracovávání plánů údržby; vydávání vyjádření ke stavbám za správce komunikací; vydávání vyjádření ke zvláštnímu užívání komunikací; fyzická kontrola komunikací dotčených stavbami; fyzické zadávání a fyzická kontrola oprav komunikací vč. příslušenství a dešťové kanalizace; práce v terénu.
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání (platová třída je v tarifním rozpětí od 23 110 do 33 220 Kč podle zápočtu let odborné praxe), přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce.
Předpokládaný termín nástupu: 2. 1. 2026, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu:neurčitou
Zákonné předpoklady: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru a má v České republice trvalý pobyt – dosáhla věku 18 let – je plně svéprávná – je bezúhonná – ovládá český jazyk – splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
(např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).
Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • vzdělání technického směru,
  • znalost problematiky dopravních (silničních) staveb výhodou,
  • praxe v oboru dopravních (silničních) staveb výhodou,
  • znalost související legislativy (zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích),
  • znalost geografického informačního systému Gramis a práce s ním výhodou,
  • výborná znalost MS Office,
  • schopnost samostatné i týmové práce,
  • schopnost práce s ekonomickými a informačními systémy,
  • zodpovědný přístup, spolehlivost, svědomitost a flexibilita,
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič výhodou.

Poznámka: V souladu s ust. § 18 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, je úředník povinen si prohlubovat kvalifikaci a do 6 měsíců od vzniku pracovního poměru absolvovat vstupní vzdělání.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta / e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance.
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu
o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče.
K přihlášce uchazeč připojí:životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pracovní pozice“,čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky do: 24.10.2025 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky:

  • písemně v obálce označené „VŘ referent technické správy majetku“ zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa,
  • osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa,
  • elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny e-mail přes odpovědní formulář, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CHEMOTEX Děčín a.s. | CHEMOTEX Děčín a.s. | Děčín XXXII-Boletice nad Labem, Děčín Děčín XXXII-Boletice nad…
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Marie Kučerová | Marie Kučerová | Nový Bor Nový Bor
  • 80 000 – 240 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT