Referent/ka technické správy a provozu obce

Velké Losiny
25.000 – 36.000 Kč

Charakteristika pozice:
Zajišťování provozní a technické správy obecního majetku, údržby komunikací, vozového parku a veřejných prostranství, včetně agendy požární ochrany, veřejně prospěšných prací a spolupráce s jednotkami SDH.
Hlavní pracovní náplň
o správa a údržba obecního majetku, budov a zařízení, zajišťování revizí a odstraňování závad,
o agenda správy místních komunikací (letní i zimní údržba, dopravní značení, mostní evidence, zvláštní užívání komunikací),
o správa vozového a technického parku, vedení evidence, STK, pojištění, spotřeba PHM,
o koordinace pracovníků údržby, VPP a OPrP, včetně evidence a podkladů pro mzdy,
o zajištění povinností v oblasti BOZP a PO, včetně školení a provozních revizí,
o agenda SDH a JPO – koordinace činnosti, evidence majetku, podklady pro dotace, spolupráce se sbory SDH Maršíkov, Žárová, Velké Losiny
o zajišťování provozu parkovišť a dohledu nad užíváním veřejného prostranství,
o součinnost při řešení podnětů občanů, organizování akcí obce a voleb,
o další činnosti dle pokynů starostky nebo místostarosty obce.

Požadavky:

  • o splnění předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků (bezúhonnost),
  • o středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání (technický směr výhodou),
  • o základní orientace v zákonech: č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC, č. 183/2006 Sb., stavební zákon, orientace v legislativě veřejných zakázek, BOZP, PO a souvisejících předpisech,
  • o znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel),
  • o schopnost samostatné práce, spolehlivost, organizační schopnosti a komunikační dovednosti,
  • o řidičské oprávnění skupiny B.
  • Výhodou
  • o znalost spisové služby (IS GINIS),
  • o znalost programu MISYS,
  • o praxe v územní samosprávě nebo v oblasti technické správy a investic.

Podklady od zájemců
Písemná přihláška musí obsahovat:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče,
  2. datum a místo narození, státní příslušnost,
  3. místo trvalého pobytu,
  4. číslo občanského průkazu nebo dokladu o pobytu (u cizince),
  5. datum a podpis uchazeče, telefonický kontakt,
  6. označení obálky:

„Veřejná výzva – referent technické správy a provozu obce – NEOTVÍRAT!“

K přihlášce přiložte:
o strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných dovednostech,
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
o výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce).

Způsob podání přihlášky
Osobně na podatelně Obecního úřadu Velké Losiny (p. Marta Sasynová) do 25.11.2025 do 11 hodin nebo poštou na adresu: Obec Velké Losiny, Rudé armády 321, 788 15 Velké Losiny

Zaměstnanecké výhody:
osobní ohodnocení ke mzdě, kvartální bonus ,stravenky

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Lanškroun Lanškroun
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Dibaq a.s., Partners Financial Services, a.s., Česká pošta, s.p., METOSA STEEL s.r.o., ZLKL, s. r. o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Terra Mobile s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, Československá obchodní banka, a. s., Česká spořitelna, a.s., Moravské potravinářské strojírny, a.s., Pekařství a cukrářství Sázava, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Manažer / manažerka logistiky, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Marketingový specialista / specialistka, Marketingový manažer / manažerka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Technický ředitel / ředitelka (CTO), Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Obchodní zástupce / zástupkyně, Marketingový analytik / analytička, Online marketing, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Metrolog, Test inženýr / inženýrka, Zástupce vedoucího manažera

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Helvíkovice, Šumperk, Velké Heraltice, Loštice, Celá ČR, Lanškroun, Jeseník, Krnov, Zábřeh, Hejčín, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

agenda zájem
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT