- 200 Kč / hod
- Zkrácený úvazek
vykonávané činnosti:
o správa informačního systému digitální technické mapy (DTM) Kraje Vysočina
o správa a editace datového obsahu DTM a koordinace jeho pořizování
o zastupování Kraje Vysočina v pracovních skupinách k DTM
o komunikace a koordinace spolupráce s obcemi a dalšími subjekty
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu se zaměřením na geoinformatiku, geodézii nebo stavební obory
o znalost práce s geografickými informačními systémy (GIS) nebo computer-aided design (CAD)
o orientace v oblasti veřejné správy
o znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o tvůrčí, analytické a logické schopnosti
o ochotu k intenzivnímu sebevzdělávání
o zodpovědný přístup k práci
o zkušenosti s řízením projektů
o schopnost samostatně řešit problémy
o dobré komunikační a prezentační schopnosti
o ochotu pracovat v týmu
výhodou:
o zkušenosti ve veřejné správě
o zkušenosti se správou technické mapy či jejího obsahu
o znalost stavebního a správního práva
o znalost správy dat v databázích případně programovacích jazyků
o vzdělání nebo praktické zkušenosti v oboru informatika
o znalost platformy ArcGIS ESRI
o znalost anglického jazyka
nabízíme:
o perspektivní pozici, zajímavou práci
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o vstřícné pracovní podmínky – pružnou pracovní dobu, možnost práce z domu
o zahájení pracovního poměru možné od 1. června 2025
o plný pracovní úvazek
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o pestrý benefitní program (osobní konta, příspěvek zdravotně znevýhodným, stravenkový paušál, penzijní připojištění, teambuildingové aktivity, aj.)
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 15. 5. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.