- 20 900 – 22 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
vykonávané činnosti:
o správa informačního systému digitální technické mapy (DTM) Kraje Vysočina
o správa a editace datového obsahu DTM a koordinace jeho pořizování
o zastupování Kraje Vysočina v pracovních skupinách k DTM
o komunikace a koordinace spolupráce s obcemi a dalšími subjekty
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu se zaměřením na geoinformatiku, geodézii nebo stavební obory
o znalost práce s geografickými informačními systémy (GIS) nebo computer-aided design (CAD)
o orientace v oblasti veřejné správy
o znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o tvůrčí, analytické a logické schopnosti
o ochotu k intenzivnímu sebevzdělávání
o zodpovědný přístup k práci
o zkušenosti s řízením projektů
o schopnost samostatně řešit problémy
o dobré komunikační a prezentační schopnosti
o ochotu pracovat v týmu
výhodou:
o zkušenosti ve veřejné správě
o zkušenosti se správou technické mapy či jejího obsahu
o znalost stavebního a správního práva
o znalost správy dat v databázích případně programovacích jazyků
o vzdělání nebo praktické zkušenosti v oboru informatika
o znalost platformy ArcGIS ESRI
o znalost anglického jazyka
nabízíme:
o perspektivní pozici, zajímavou práci
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o vstřícné pracovní podmínky – pružnou pracovní dobu, možnost práce z domu
o zahájení pracovního poměru možné od 1. června 2025
o plný pracovní úvazek
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o pestrý benefitní program (osobní konta, příspěvek zdravotně znevýhodným, stravenkový paušál, penzijní připojištění, teambuildingové aktivity, aj.)
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 15. 5. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?