- Plný úvazek
Charakteristika pracovní pozice: zajišťování odstranění a likvidaci autovraků a odstavených vozidel z pozemků v majetku města vč. dražeb v souladu s právními předpisy; provádění správy a údržby parkovacích automatů a vydávání parkovacích karet; zpracování nařízení a vyhlášek města spadajících do gesce odboru; vedení, zpracování a aktualizování pasportů majetku města a digitální technické mapy; zajišťování pořádání trhů
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové podmínky a platové zařazení: 9. – 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 35 770 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce a zvláštní příplatek dle § 129 zákoníku práce.
Předpokládaný termín nástupu: od 1. 4. 2025, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou
Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla
věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje
další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem)
Kvalifikační předpoklady: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče:
- vzdělání technického směru
- znalost související legislativy (zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích a č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností)
- znalost geografického informačního systému Gramis a práce s ním výhodou
- výborná znalost MS Office
- schopnost samostatné i týmové práce
- schopnost práce s ekonomickými a informačními systémy
- zodpovědný přístup, spolehlivost, svědomitost a flexibilita
- řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič výhodou
Poznámka: Úředník je povinen do 6 měsíců od vzniku pracovního poměru absolvovat zkoušku vstupního vzdělání dle § 1 odst. 1 písm. h) vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta / e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance.
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pracovní pozice“,
- čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
- kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 12. 3. 2025 – 12:00 hodin
Způsob podání přihlášky:
- písemně v obálce označené „VŘ referent technické správy majetku“ zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa,
- osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa,
- elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny e-mail přes , a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu výběrového řízení toto řízení zrušit bez uvedení důvodu.