- 32 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Náplň práce: navrhování a zpracovávání nových designových a konstrukčních řešení, samostatná tvůrčí práce na zlepšování stávajících výrobních řad, komunikace s odděleními výroby a technologie, komunikace s externími dodavateli částí a součástí výrobků, testování výrobků, účast na jednáních vývojového týmu, realizace změnových řízení výrobků.
Požadujeme: SŠ – VŠ vzdělání ve strojírenském oboru výhodou, popř. v oboru elektro, znalost topných systémů výhodou, zkušenosti s kreslením a modelováním ve 2D a 3D systémech, velmi dobrá orientace v technické dokumentaci, komunikativní znalost AJ výhodou, technické myšlení, kreativita, smysl pro průmyslový design, komunikativnost.
Vhodné i pro absolventy.
Nabízíme: pracovní poměr na dobu neurčitou, prespektivní zaměstnání ve stabilní české společnosti, jazykové a profesní vzdělávání, moderní pracovní prostředí, širokou možnost uplatnění, prespektivu dalšího profesního vývoje v rámci firmy, samostatnou práci na základě zadaných úkolů, motivující odměny, zaměstnanecké benefity, příspěvek na stravování.
Místo výkonu práce: Býkev 84, 276 01 Mělník (45 km severně od Prahy).
Kontakt: pí Dytrichová (PO – PÁ od 8:00–16:30), strukturované životopisy zasílat e-mailem.
Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?