- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
zajišťované činnosti:
o koordinace a podpora rozvojových projektů informačních technologií v rámci kraje
o zajištění agendy grantových programů odboru informatiky
o administrativní podpora
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, ochotu k intenzivnímu sebevzdělávání, zodpovědný přístup k práci, schopnost samostatně řešit problémy, dobré komunikační schopnosti, ochotu pracovat v týmu, řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o zkušenosti s řízením projektů, orientace v oblasti veřejné správy
o znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o tvůrčí, analytické a logické schopnosti, znalost anglického jazyka
nabízíme:
o perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou, příp. za rodičovskou dovolenou)
vstřícné pracovní podmínky – pružná pracovní doba, možnost práce z domu, sick days
o zahájení pracovního poměru možné nejdříve od 10. září 2025, plný pracovní úvazek
o 10. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o pestrý benefitní program (osobní konta, sick days, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, aj.)
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 17. 8. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.