- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
o znalost legislativy upravující činnost územních samosprávných celků, zejména znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, schopnost týmové práce
o dobré komunikační dovednosti
o schopnost rychle se učit
o schopnost systémové práce a řešení problémů
o schopnost koncepčního, analytického a logického myšlení
o dobrou znalost běžného kancelářského software
výhodou:
o zkušenosti z oblasti veřejné správy
o základní orientaci ve fungování a hospodaření příspěvkových organizací zřizovaných územními samosprávnými celky, preferována oblast zdravotnictví
o zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možno ihned po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, s možností nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o příjemný pracovní kolektiv
o příspěvek na sportovní, kulturní, vzdělávací aktivu dle vlastního výběru
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 19. 7. 2023 do 12.00 hod. e-mailem nebo telefonicky (pondělí – pátek 7.00 – 15.00 hod.). Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?