- 22 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
o výbornou znalost nástrojů Excel pro pokročilé a specialisty
o pečlivost, empatii, schopnost logického a analytického myšlení,
o zodpovědný přístup k práci, vysoké pracovní nasazení a časovou flexibilitu
o komunikační a prezentační dovednosti
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové práce
o ochota k intenzivnímu sebevzdělávání
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o zkušenosti s tvorbou analýz nad rozsáhlými soubory dat
o znalost problematiky řízení příspěvkových organizací
o znalost problematiky veřejných rozpočtů
nabízíme:
o perspektivní pozici, práci, která dává smysl
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek
o 12. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
o vstřícné pracovní podmínky – pružná pracovní doba, možnost práce z domu
o práci s nejnovějšími IT technologiemi
o práci v oboru v netradičně velkém rozsahu
o nástup možný po ukončení výběrového řízení
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o pestrý benefitní program (osobní konta, sick days, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, aj.)
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 16. 5. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.