- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
vykonávané činnosti:
o koordinuje činnosti na poli informačních technologií (dále jen „IT“) s ostatními odbory úřadu, organizacemi a ústředními orgány státní správy
o koncepčně spravuje projekty, je členem projekčních týmů, koordinuje projekty z pohledu dodržování IT strategie
o koordinuje rozvojové činnosti se státními orgány a orgány EU
o spravuje a vydává certifikáty a zajišťuje administraci a evidenci smluv odboru
o administrativně zabezpečuje činnosti odboru informatiky
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
o znalost práce s nástroji MS Office
o orientace v oblasti veřejné správy
o znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o organizační a koordinační dovednosti
o analytické a logické schopnosti
o zodpovědný přístup k práci
o schopnost samostatně řešit problémy
o dobré komunikační a prezentační schopnosti
o ochotu pracovat v týmu
výhodou:
o vzdělaní v oboru informatiky nebo veřejné správy
o zkušenosti ve veřejné správě
o znalost legislativy a služeb eGovernmentu ČR
o znalost anglického jazyka
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné od 1. 9. 2023
o plný pracovní úvazek
o 10. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu
o vstřícné pracovní podmínky s možností práce v režimu HomeOffice a pestrý benefitní program
o příspěvek na sportovní, kulturní, vzdělávací aktivu dle vlastního výběru
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 31. 7. 2023 do 12.00 hod. e-mailem nebo telefonicky (pondělí – pátek 7.00 – 15.00 hod.). Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.