- 45 000 – 64 999 Kč
- Plný úvazek
Vykonávaná činnost:
o koordinace pořizování dat a správa digitální technické mapy (DTM) Kraje Vysočina
o správa obsahu DTM v informačním systému
o koncepční rozvoj DTM v souvislosti s platnou legislativou a metodikami
o zastupování Kraje Vysočina v pracovních skupinách řešících DTM
o komunikace a koordinace spolupráce s obcemi a dalšími subjekty
o zajištění metodik a technické podpory, zajištění školení uživatelů
Výhodou:
o praxe ve veřejné správě
o znalost stavebního a správního práva
o zkušenosti se správou technické mapy či jejího obsahu
o znalost správy dat v databázích případně programovacích jazyků
o vzdělání nebo praktické zkušenosti v oboru informatika
o znalost platformy ArcGIS ESRI
o znalost anglického jazyka
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 7. 1. 2022 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/pracovni-mista-pro-zamestnavatele-kraj-vysocina-se-zarazenim-do-krajskeho-uradu/ds-300414/archiv=1&p1=67956

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.