- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení zaměstnanosti
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
Poskytování odborného poradenství pro zprostředkování zaměstnání s ohledem na specifika
skupiny klientů s migrační zkušeností, včetně kariérového poradenství a tvorby
individualizovaných strategií. Provazování klientů na další služby ÚP ČR a služby dalších
aktérů integrace. Spolupráce na tvorbě průzkumů o držitelích dočasné ochrany a dalších
osobách s migrační zkušeností. Zapojování služeb zaměstnanosti do existujících sítí
spolupráce aktérů integrace, navazování nových partnerství s relevantními aktéry na
regionální úrovni. Odborná účast na platformách, poradách a konzultacích, odborná příprava
prezentací, seminářů a focus groups na regionální úrovni. Odborná spolupráce při aktualizaci
adresáře regionálních služeb. Prezentace služeb zaměstnanosti směrem k široké veřejnosti,
odborná spolupráce při vytváření komunikační strategie a spolupráce na přípravě a realizaci
aktivit (workshopy, prezentace, focus groups) pro cílovou skupinu. Účast na vzdělávacích
kurzech jako cílová skupina. Komunikativnost, ochota se vzdělávat, interkulturní kompetence
výhodou, jazykové znalosti výhodou (např. AJ, UKR, NJ, PL, FR).
Kvalifikační a další požadavky:
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 12. ledna 2024 na e-mailovou adresu e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.