Vedoucí odboru vnitřní správy a provozu Magistrátu města Olomouce

Olomouc
33.280 – 41.520 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Statutární město Olomouc hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Výběrové řízení č. 2025/30
Zákonné předpoklady:

  • státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolen k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
  • dosažení věku 18 let
  • plná svéprávnost
  • bezúhonnost
  • znalost českého jazyka
  • splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971

Požadovaná kvalifikace:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu technického směru

Praxe:

  • ve veřejné správě minimálně 10 let
  • v řídící činnosti minimálně 5 let
  • v oblasti krizového řízení výhodou

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • řízení a koordinace odboru vnitřní správy a provozu
  • zodpovědnost za provoz budov magistrátu a jejich údržbu
  • správa a evidence majetku města ve svěřené oblasti
  • organizace spisové služby a archivnictví
  • řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti
  • plánování a správa rozpočtu odboru
  • zajištění bezpečnostních a krizových opatření v objektech magistrátu
  • koordinace nákupu kancelářských a provozních potřeb
  • spolupráce s dalšími odbory magistrátu, státní správou a samosprávou
  • příprava podkladů pro rozhodování vedení města
  • uzavírání příslušných smluv v gesci odboru
  • kontrola dodržování legislativy v oblasti provozu úřadu
  • vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)

  • jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
  • název pozice a číslo výběrového řízení
  • datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:
strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností

  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
  • splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971

Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální

Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)

  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
Město Bystřice pod Hostýnem | Město Bystřice pod Hostýnem | Bystřice pod Hostýnem Bystřice pod Hostýnem
  • 26 600 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince
Město Kostelec nad Orlicí | Město Kostelec nad Orlicí | Kostelec nad Orlicí Kostelec nad Orlicí
  • 22 980 – 33 790 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. března
Město Kostelec nad Orlicí | Město Kostelec nad Orlicí | Kostelec nad Orlicí Kostelec nad Orlicí
  • 22 980 – 33 790 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. ledna
Město Kostelec nad Orlicí | Město Kostelec nad Orlicí | Kostelec nad Orlicí Kostelec nad Orlicí
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
T Machinery a.s. | T Machinery a.s. | Ratíškovice Ratíškovice
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. března
Mendelova univerzita v Brně | Mendelova univerzita v Brně | Lednice Lednice
  • 34 000 – 39 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. května
T Machinery a.s. | T Machinery a.s. | Ratíškovice Ratíškovice
  • od 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října
Česká správa sociálního zabezpečení | Česká správa sociálního… | Šumperk Šumperk
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. září
ST Autofolie s.r.o. | ST Autofolie s.r.o. | Černý Most, Praha Černý Most, Praha
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. května
FV Group s.r.o. | FV Group s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. května
AmRest Coffee s.r.o. | AmRest Coffee s.r.o. | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • do 21 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. května
MING ZHU 23 s.r.o. | MING ZHU 23 s.r.o. | Záběhlice, Praha Záběhlice, Praha
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. května
Střední odborná škola požární ochrany a Vyšší odborná škola požární ochrany | Střední odborná škola požární… | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. května
Hospic Frýdek - Místek, p.o. | Hospic Frýdek - Místek, p.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • 21 530 – 30 920 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. května
Základní škola T.G.Masaryka Poděbrady, Školní 556, okres Nymburk | Základní škola T.G.Masaryka… | Poděbrady Poděbrady
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. května
WC Servis s.r.o. | WC Servis s.r.o. | Kosmonosy Kosmonosy
  • 32 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. května
Základní škola T.G.Masaryka Poděbrady, Školní 556, okres Nymburk | Základní škola T.G.Masaryka… | Poděbrady Poděbrady
  • 35 120 – 45 780 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. května
Pekárna IVANKA s.r.o. | Pekárna IVANKA s.r.o. | Moravský Krumlov Moravský Krumlov
  • 26 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. června
EUROBIT - čerpací stanice s.r.o. | EUROBIT - čerpací stanice s.r… | Kozlov, Jihlava Kozlov, Jihlava
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, SMS finance, a.s., Správa železnic, státní organizace, Proveon, a.s., IES MORAVIA REAL a.s., Česká pošta, s.p., Broker Investment, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Trenkwalder a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Jakub Vyskočil, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Arcibiskupství olomoucké, Jobs Contact Personal, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Pracovník / pracovnice ve službách, Realitní makléř / makléřka, Montážník / Montážnice, Technik / technička ve strojírenství, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Holice, Olomouc, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc, Celá ČR, Velká Bystřice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

bezpečnost zájem
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT